Vaimoni valehteli vetoomuksesta

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    Valuec
    osallistuja

    Kuten tiedät, avasin aiheen aiemmin. Kolme vuotta ja 3 kuukautta vaimollamme ja minä asuimme saman katon alla vakavassa konfliktissa ja levottomuuksissa yhden viikon kuluttua ennen lähtöäkseni kotoa, palasin Turkkiin. Vaimoni meni kaksi päivää myöhemmin ausländeramtiin ja valitti minusta. He sanoivat, että ajanjakso kanssasi on päättynyt ja he ovat voittaneet sinusta riippumattoman istunnon. Toisaalta hän hyökkäsi ja teki väärän vetoomuksen. Oletettavasti tyhjensin koko pankkitilin ja juoksin pois jne. jne. Minulla on nyt lippu perjantaihin, tällä kertaa ostin lipun ei tuohon kaupunkiin, vaan kaupunkiin, jossa serkkuni asuu. Saanko työpaikan Saksassa lentokentällä näiden väärien tietojen avulla? Minulla on jo istuntoja vuoteen 4 asti.

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Jos hän valitti poliisille, tietysti he noutaisivat sinut lentokentän sisäänkäynniltä ja kuulustelivat sinua.

    Valuec
    osallistuja

    Jos hän valitti poliisille, tietysti he noutaisivat sinut lentokentän sisäänkäynniltä ja kuulustelivat sinua.

    Yksikään niistä ei ole todellinen  ;) he voivat näyttää tiliauszugelta. 😉

    tunteeton
    osallistuja

    Ja Jumalan tähden, eivät ymmärrä puolisoitaan, jotka menivät naimisiin seuraavan kalkkunan kanssa nöyryyttääkseen itsensä uppoamalla :) iso. Todennäköisesti sinulla on kumppanikortti, voit nostaa rahaa, sanotaan. Vaimosi ei voi nostaa rahaa. Onko sillä este? Sinun ei tarvitse pelätä, hän ei löytänyt toivottua jumissa olevasta hiirestä ulkomaisesta tasosta, nyt hän yrittää kaikkia ruma asioita, älä epäröi, ole mukava, ei tule mitään ongelmia lentokentällä, et tappanut miestä. :)

    Valuec
    osallistuja

    Ja Jumalan tähden, eivät ymmärrä puolisoitaan, jotka menivät naimisiin seuraavan kalkkunan kanssa nöyryyttääkseen itsensä uppoamalla :) iso. Todennäköisesti sinulla on kumppanikortti, voit nostaa rahaa, sanotaan. Vaimosi ei voi nostaa rahaa. Onko sillä este? Sinun ei tarvitse pelätä, hän ei löytänyt toivottua jumissa olevasta hiirestä ulkomaisesta tasosta, nyt hän yrittää kaikkia ruma asioita, älä epäröi, ole mukava, ei tule mitään ongelmia lentokentällä, et tappanut miestä. :)

    Kyllä, minulla oli kumppanikortti. Palkka oli tulossa tuohon tarkastukseen meille molemmille. Joten sillä ei ole mitään tekemistä 😂 Voin todistaa täydellisen valheen. Hänen ystävänsä ovat jo antaneet tämän idean.

    zuzuduru
    osallistuja

    Hei ystävät, lähetin konsulaatille sähköpostiviestin viisumista, vaimoni meni ulkomaalaisten toimistoon, asiakirjani eivät menneet, tiedot haastattelusta tehtiin Saksassa 25. marraskuuta, posti lähetetään 6 12 viikkoon ja viisumisi tutkitaan. :) työpaikkani pysyi uuden vuoden jälkeen

    tunteeton
    osallistuja

    Hän hyökkää juuri nyt, koska hän raivoaa, mutta ei voi tehdä mitään. Saksassa niin paljon tuntevat ystävät antavat niin hölynpölyä :)

Näytetään 6 vastausta - 1-6 (yhteensä 6)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.