Ajokortti ja koehenkilö

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    Feneristt
    osallistuja

    Hei ystävät, Minulla on kysymys tulee olemaan, sain tutka, että kolme viikkoa sitten maantiellä, kirjeen tuli minulle, joten menin kanssa 3 kuutio tie 100, mietin että vuosi minun kalkkuna oli ajokorttini, tulevat Saksassa Muutin, vai onko minulla probeseit, koska se on jo minun lisenssi Haluan oppia vapautuksesta, olisin erittäin iloinen, jos voisit antaa tietoja tästä aiheesta ..

    fuk_xnumx
    osallistuja

    ei ole probezeit, älä huoli annat lisenssin

    yenicerixnumx
    osallistuja

    Hei ystävät, Minulla on kysymys tulee olemaan, sain tutka, että kolme viikkoa sitten maantiellä, kirjeen tuli minulle, joten menin kanssa 3 kuutio tie 100, mietin että vuosi minun kalkkuna oli ajokorttini, tulevat Saksassa Muutin, vai onko minulla probeseit, koska se on jo minun lisenssi Haluan oppia vapautuksesta, olisin erittäin iloinen, jos voisit antaa tietoja tästä aiheesta ..

    Ei ole koetintulehduksia. Luettelon mukaan innerortsdaysanilla on 200 euron sakko, 2 pistettä ja yhden kuukauden ajokortti.
    außerorts daysan 160 euron sakko 2 pistettä 1 kuukauden ajokortti.

Näytetään 2 vastausta - 1-2 (yhteensä 2)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.