Oppitunti 1: Alustavat tiedot

> foorumit > Saksan aikakaudet ja yleissopimukset > Oppitunti 1: Alustavat tiedot

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    almancax
    vierailija
    Opitaan lausunto

    Varoitus: Jotta voisit ymmärtää tämän ja seuraavat aiheet täysin, sinun täytyy tietää turkki kielioppi asianmukaisesti.
    Jos turkkioppimisen lauseista ja esineistä on tietoa, poistutte lyhyessä ajassa.

    SIMPLE SENSE SETUP

    Mielestämme aineista ja predikaatista koostuvia lauseita on yksinkertaisia ​​lauseita.
    esim.

    Menen.
    Nauraat.
    He lukevat.

    Lauseet ovat melko yksinkertaisia ​​lauseita kolmessa lauseita yapılarıdır.eg myös harkita, jos edellä kohteena predikaatti yhteensopivuus havaitaan.

    Kohde-etusijan vaatimustenmukaisuus on välttämätöntä oikeissa ja tarkoituksenmukaisissa vihjeissä.
    Jos lauseke ei ole yhteensopiva kohteen kanssa, lause on vääristynyt ja merkityksetön. Katsotaanpa esimerkkejä,

    Menen.
    Olet lukemassa sitä.
    Tulit.

    Virke korruptoitunut cümlelerdir.çünk ei taivuttaa verbejä nämä lauseet aiheen ja kohteen predikaatti kiista on syntynyt.

    Esimerkiksi vioittunut, "Minä menen" mukaan lauseessa subjekti "minä menen" tai asennuksen, "He menevät" tulisi järjestää.
    No, koska lauseessa aihe ja predikaatti on aina oltava yhteensopivia, niin voimme saada käsityksen lauseen aiheesta vain katsomalla lauseen ennustetta.

    Olen tulossa.
    Olet kirjoittanut.
    He kirjoittivat.
    Sinä olet seuraava.

    Ota muutama lause yllä.
    Henkilö (aihe), joka tekee työn "Minä tulen" helposti ymmärretään ensimmäisenä, "minä".
    "kirjoititKuten voidaan ymmärtää, lauseen aihe on "sinä& Quot;
    "asiat KesäLauseen aihe on "ne"On.
    "olet tulevaisuusLauseen aihe on "Sen& Quot;
    Tietenkin katsomme kumblenen predikaattia, me tunnemme sen cümleninin olemuksen.
    No, ovatko verbit antavat meille tietoja klaanin aiheesta?
    Tietenkään ei.
    Verbit myös lauseen subjekti meille, työ on tehty, katto ja antaa tietoa lauseen tilassa.
    Verbit muodostavat lauseen predikaatin ja verbit ovat infinitiivi kutsutaan tilaksi.
    Turkin verbien infinitiiviliite -mek tai -MAK- Se on.
    Saksassa tämä infinitiiviliite –en ja joskus -n  Se on.
    Verrataan nyt molempien kielten verbejä paremmin ymmärtämään tilannetta.

    Spielen Turbinkielinen käännös verbistä pelata Molemmat verbit ovat äärettömässä muodossa.

    peli -  en
    pelata - MAK-

    Kuten voidaan nähdä, edellä mainittujen verbien mukaan infinitiivinen loppuliite on en saksaksi ja mak turkiksi.

    Jos verbin infinitiivi heitetään, muut sanat katsotaan verbiksi.
    Kun verbihenkilö tai -ajan liitetiedostot tuodaan, infinitiivinen sufiksi heitetään ja loput verbi tuodaan henkilön, ajan jne. Liitteisiin.

    luettu Pudotamme verbin infinitiiviliitteen ja meillä on "OkuSana " pysyy. Lisätään nyt tähän sanaan henkilö ja aikaliite. Lisätään esimerkiksi yksikön 1. persoonan pääte ja nykyisen ajan pääte.

    lukea - yor - um

    Selittäkäämme nyt liitteet, jotka olemme tuoneet tähän verbiin.
    lue: verbin juuret
    yor: nykyinen aika eki
    um: 1. yksittäinen henkilö (I)

    Ota nyt vielä muutama kuva:

    OKU - YOR - SUN
    LUE - DU - N
    LUE - YOR - UZ
    LUE - DU - K

    Otetaanpa tässä kohta, otamme lukemamme ja luetut verbit.
    Molemmat ovat 1. siitä huolimatta, että se oli monikulttuurinen henkilö, miksi he saivat erilaisia ​​henkilöllisiä liittoutumia?
    Tämä liittyy kielioppirakenteeseen ja johtuu erilaisista käytetyistä ajasta.Saksassa myös verbit ottavat erilaisia ​​kiinnitteitä eri aikojen ja henkilöiden mukaan.
    Aivan kuten kielessämme, verbin infinitiivinen loppuliite poistetaan ja loppuliitteet lisätään verbin juuriin.

    Otetaan verbi saksaksi:

    Lerneren : Opimek
    Heitämme verbin asteikot ja taaksepäin lern sana pysyy.
    Tuo nyt sanan lern henkilö- ja aikaliitos. Esimerkiksi 1. Tuomme yksilön ja nykyiset liitteet.

    Lerner - ja : Opi - Um - um
    Kuten vain voidaan nähdä -e Verbin sufiksi on sekä läsnä että 1. Yksittäinen henkilö on antanut merkityksen.

    Lerner - t : Opi - olet -

    Lern – te : Oppia - di - m

    Olemme antaneet muutamia verbejä edellä. Me opimme perusteellisesti verbien lisämät jälkipisteet aikojen mukaan.

    Pankaamme huomiota vielä yhteen kohtaan.
    Kuten näette, poistimme verbien infinitiiviset loppuliitteet ja konjugoimme verbin lisäämällä jälkiliitteitä jäljellä olevan verbi-juuriin.Vaikka suurin osa verbeistä on konjugoitu tällä tavalla, on 200 epäsäännöllistä verbiä, jotka eivät seuraa tämä sääntö.
    Jos verbin teko ei muutu, kun verba vedetään, niin tämä verbi Normaali verb Sitä kutsutaan.
    Mutta jos verbin juuret muuttuvat kuvaamisen aikana Epäsäännöllinen verb Sitä kutsutaan.
    Säännöllisiä verbejä joskus heikkoja verbejä, epäsäännöllisiä verbejä kutsutaan joskus voimakkaiksi verbiksi.
    Joten miten tiedämme, jos verbin juuret muuttuvat?
    Sinun täytyy muistaa kaikki epäsäännölliset verbit vastaamaan tähän kysymykseen.
    Tässä vaiheessa voit aloittaa vain tallentamalla useimmin käytetyt päivittäiset elämäsi.
    Mainitsen kuitenkin erityisesti: meillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin muistaa nämä verbit ja niiden laukaukset!

    MITÄ ON HELP?

    Saksassa on käsite apuverbit. Apuverbeillä on lauseessa erilaisia ​​tehtäviä. Saksassa on 3 apuverbejä. Nämä ovat sein – haben – werden apuverbejä. Näillä apuverbeillä ei ole turkin kielen vastaavia eikä apuverbejä ei voi käyttää yksin lauseessa. Ehdottomasti. Niitä tulee käyttää lauseessa normaalin verbin kanssa, jotta ne voivat muuttaa pääverbin aikamuotoa tai merkitystä.
    Edellä mainittuja apuverbejä voidaan käyttää myös normaalina verbina samanaikaisesti.
    Jos niitä käytetään normaalina verbinä, niillä on merkitystä ja niitä voidaan käyttää yksinään. Nähdään helppokäyttöinen verbi yksityiskohtaisemmin, kun oppitunti etenee.

    Tässä annettiin joitain tärkeitä kohtia koskevia kieliopillisia tietoja.
    tulevaisuutemme aikana yksinkertaisen lauserakenteita jatkaa selittää vaikeimmista lauseita, kieliopin varmuuskopioidaan koko ajan, kun lauseen laitoksissa.
    Toivotamme teille kaikille menestystä ...

    Oi mies, onko mahdollista, että henkilö, joka antoi sinulle tämän aseen ja antoi tällaisen kolikon-i armon ja hathem-i-pätevyyden siinä simissä, että sinä jätit käyttämättömäksi, älä anna sinulle merkitystä, älä kiinnitä huomiota toimintaan, koko maailmankaikkeus, joka on sinulle peritty, on järjetöntä. Pitäisikö hänen tehdä friikin sukututkimuksesta mätä, pilaantunut, merkityksetön puu? Antakoon hänen kieltää armonsa, joka on kuin aurinko, ja viisautensa, joka ei hyväksy epäilyksiä millään tavalla ja jolla ei ole tehokkuuden puutetta? Hâşâ! .. (Lem'alar)
    I azizata
    osallistuja

    Halusin kiittää ystävää, joka lähetti saksalaisen koulutustietonsa. Olen liittymässä foorumillesi, toivon, että voit auttaa saamaan tietoa saksan kielen oppimisesta ja CD-kirjasta työkaluna.
    Luulen tapa, jolla kirjoitan Turkista, yleensä kun sanon takaisin, jotka ovat keränneet paremmat kuin Saksa

    MuhaяяeM
    osallistuja

    Tervetuloa.
    CD- ja kirjajulkaisumme esitellään myös sinulle tulevina vuosina.

    gtokat
    osallistuja

    Hei;
    Olen uusi lisäys.
    Työpaikkani on ulkoistettu yritys, jossa he käyttävät väärennettyjä ja sveitsiläisiä saksalaisia, ymmärrän eron enemmän tai vähemmän, mutta minun on opittava saksaa.
    Eikö olisi hyödyllisempää ja ikimuistoisempaa, jos meillä olisi resursseja, kuten kirjoja tai CD-levyjä, kuten ystäväsi sanoivat?
    Kiitos ..

    Toraman
    osallistuja

    wow elernize terveys hyvin selitetty. kiitos. :)

    erhanornekxnumx
    osallistuja

    Minusta tuli uusi jäsen, olen ollut erittäin mukava sivusto danke

    Dreamboy
    osallistuja

    hmm ymmärsin saksan suffiksin makissa ;)

    xxdiablo
    osallistuja

    tskler, on ollut erittäin hyödyllinen sivusto ..

    SERTURK
    osallistuja

    Hei, olen Serkan Istanbulista ja sain tietää sivustostasi ystäväni ansiosta, joka asuu Münchenissä, Saksassa. Aion asua Berliinissä tulevina vuosina, joten halusin aloittaa saksan opiskelun nyt. erittäin iloinen, jos voit auttaa minua tässä Mitä voin tehdä ja mistä voin aloittaa? En tiedä ollenkaan... Odotan apuasi ja ehdotuksiasi, rakkautta ja kunnioitusta.

    Smyrna
    osallistuja

        Tervetuloa ystäväni... Katso, olet jo aloittanut oikeasta paikasta. :) Kyllä, yritä seurata oppituntien numeroita järjestyksessä, alkaen oppitunnista 1, muistaa yksinkertaiset päivittäiset puhemallit hitaasti.. Jätä itsesi sivustolle, huomaat, että olet alkanut oppia….

    I iborot
    osallistuja

    kiitos toivottavasti se toimii.

    muratxnumx
    osallistuja

    Kiitos tiedosta

    Symboli
    osallistuja

    ALOITIN SAKSAN KIELEN KOULUTUKSEN TÄRKEÄÄN NOIN KOLME KUUKAUTA SIIN, JA SE OLI ERITTÄIN HYVÄÄ, KUN YHDISTIN TÄNÄISTEN TIETONI JA TURKIN KIEDELLE SELITTÄMÄN KIELON.. KIITOS…

    KorteX
    osallistuja

    Kiitos kaikesta, yritän oppia kaikenlaisia ​​ponnisteluja oppia, kiitos teille, opin tämän kielen. :)

    kermlik
    osallistuja

    Minusta tuli uusi jäsen, sivustosi on erittäin hyvä, teet erittäin hyvää työtä.

    hakan65
    osallistuja

    OLET LUONU SUPER SIVUSTO, MITÄ VOIN SANOA, KIITOS MAHTAVAA

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 42)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.