D Tyyppi kansallinen viisumihakemus (yrityksille) Voinko saada tietoja

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    ruusuntahra
    osallistuja

    Ensinnäkin hei, menin viisumihaastatteluun elokuussa ja annoimme haastattelun.
    Lukion valmistumiseni on kirjanpidon alalla, mutta jatkan elämääni tietokoneiden parissa.
    ja minulla on kansallisen opetusministeriön henkilöstökoulutuksen korjaus-, huolto- ja korjaustodistus ja teol: n A1 -todistus.
    Tietysti haluan kertoa teille, että myös konsulttiyritys huijasi minua, kuten jotkut heistä.
    Menin haastatteluun, hän kysyi, puhutko kieltä, nimeni, ikäni, mistä olen kotoisin, puhuin rehellisesti, kesti keskimäärin 5-10 minuuttia.
    Kuukautta myöhemmin sain hylkäyskirjeen, jonka sisällön mukaan minulla ei ollut kieltä ja ammatillista todistusta, mutta minulla oli ammattitodistus.
    Tutkimukseni tuloksena MEB he eivät ottaneet häntä ystävällisesti vastaan.
    Nyt olen jälleen saanut todistuksen MYK: ltä, odotan. FMC Onko mitään tapausta, jossa ei lasketa saamiani asiakirjoja?
    Huomaa: En ole valmistunut yliopistosta, olen ylioppilas. Ylioppilastutkinnon suorittaneiden ystävieni ei pitäisi puhua Anabinin kaltaisista paikoista, joita he ovat tehneet, koska prosessi on todella monimutkainen ja odotan ystävien kommentteja, kuten minä, joka kiirehti prosessia. kahvila:)

  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.