Istuntojen puute johtuu Coronasta

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    mein leben
    osallistuja

    Hei ystävät

    Emme voi tehdä mitään ilman määrittelemätöntä istuntoa.

    Viime kuussa ystäväni on saksalainen lapsi, haki määrittelemättömän oleskeluluvan, ja he antoivat 6 kuukauden jakson koronalle, luulen, Fiktionsbescheinigung. Kysymykseni on, että mieheni on Saksan kansalainen ja hakeuduin toistaiseksi.En asunut Saksassa vaimoni kanssa 3 vuotta, annetaanko se minulle myös 6 kuukautta? Mitä minun pitäisi tehdä, jos he antavat 6 kuukautta? Loppujen lopuksi heidän on annettava minulle lain mukaan kolmen vuoden kuluttua

    yenicerixnumx
    osallistuja

    Haluan selittää esimerkillä itseltäni. Saksan lakeja ei aina sovelleta tarkalleen ulkomaalaisiin.
    Minulla oli määrittelemätön istunto 2,5 vuodessa.
    Minulla oli b1-kielitodistus. En saanut mitään apua valtiolta. Siellä oli vapaana oleva vertrag. ja jatkoin aktiivista b2-kurssia, annoin myös tuon asiakirjan. lapseni ei ollut tuolloin.
    Jos sinulla on nämä asiakirjat, saat Älä huoli -istunnon, mikään ei voi estää sitä. mutta et ehkä voi saada sitä, jos et.

    Ylä-Franconia
    osallistuja

    Määrittelemättömään istuntoon

    Asunut Saksassa Saksan kansalaisen kanssa vähintään 3 vuotta,
    Sinulla on B1-sertifikaatti,

    ja sinulla on oltava Vollzeit-työ valtiosta riippumatta.
    Kun kaikki nämä olosuhteet kohtaavat samanaikaisesti, voit hakea määräämättömään istuntoon. Jos edes yksi puuttuu, he antavat väliaikaisen istunnon.

    Kaksoset
    osallistuja

    Hei ystävät

    Emme voi tehdä mitään ilman määrittelemätöntä istuntoa.

    Viime kuussa ystäväni on saksalainen lapsi, haki määrittelemättömän oleskeluluvan, ja he antoivat 6 kuukauden jakson koronalle, luulen, Fiktionsbescheinigung. Kysymykseni on, että mieheni on Saksan kansalainen ja hakeuduin toistaiseksi.En asunut Saksassa vaimoni kanssa 3 vuotta, annetaanko se minulle myös 6 kuukautta? Mitä minun pitäisi tehdä, jos he antavat 6 kuukautta? Loppujen lopuksi heidän on annettava minulle lain mukaan kolmen vuoden kuluttua

    Hei, asun Saksassa 3 vuotta vaimoni kanssa, Saksan kansalaisen kanssa. Kun saavuin ensimmäistä kertaa, heillä oli 3 vuoden istunto ja viime kuukausi oli ylöspäin. Vaimoni sanoi, että vaikka määräaika on 1–2 päivää, ei ole ongelma hakea. Tietysti hän oli hieman rento, haimme 1-2 päivää ennen jakson päättymistä, kuten hän sanoi, ja prosessi kesti 6 viikkoa, joten he antoivat väliaikaisen 6 kuukauden Fiktionsbescheinigung-istunnon, kunnes istuntokortti saapui, jotta en olisi uhri. Koska olen suorittanut 3 vuotta, hakeuduin rajoittamattomaan istuntoon ja he sanoivat antavansa sen, he pyysivät vain muutamia lisäasiakirjoja. Joten he pyysivät vaimoni palkkaa, koska en ole töissä. Älä huoli, mielestäni yritä päästä ulkomaalaisten toimistoon uudelleen.

    Nesibe of
    osallistuja

    Täytyykö sinun saada inspiraatiota määräämättömäksi ajaksi?

    yenicerixnumx
    osallistuja

    Täytyykö sinun saada inspiraatiota määräämättömäksi ajaksi?

    Ei, ei tarvetta.

    tunteeton
    osallistuja

    Mielestäni on loogisempaa hakea kansalaisuutta ehdoittaisen sijasta. Niiden, jotka ajattelevat kansalaisuuden, tulisi ohittaa kesto ja hakea kansalaisuutta kolmen vuoden kuluttua. Tämä on minun neuvoni.

    Ei ole väliaikainen istuntosi, kun sanot Fiktionsbescheinigung .. he antavat sinulle istunnon .. se on väliaikainen asiakirja, joka annetaan hallita oleskelulupaan (jotain ajokortin tapaan) .. yleensä he antavat 3 kuukautta .. mutta he antavat sen 6 kuukaudessa, koska on pandemia .. tavoitteena on vesi .. sinä Olet nyt hakenut määrittelemättömään istuntoon ja saanut sen .. mutta istuntosi päättyy kahden viikon kuluttua .. mitä aiot sitten tehdä? Se on alustava asiakirja, joka osoittaa, että sinulla on istunto Fiktionsbescheinigung .. Kun saavut, henkilötodistuksesi ei ole ollenkaan voimassa .. Kirjeesi tulee joka tapauksessa, jotta voit tulla hakemaan henkilötodistuksesi ..

    mein leben
    osallistuja

    Kiitos kaverit, he pyysivät minulta ja vaimoltani neljännesvuosittain lohn Abrechnung, jonka lähetin. Se on ollut kuukausi, ei uutisia nyt 🙈

Näytetään 8 vastausta - 1-8 (yhteensä 8)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.