Älä huoli meistä% 100-takuun onnistuminen, A1-tentti

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    netalman by
    osallistuja

    Istanbulin yksityisopetuksen laadulla valmistelemme huolellisesti saksankieliset kurssit kaikilla tasoilla A1-tenttiin.
    Ei ole mitään syytä, miksi et voi läpäistä A1-koetta.
    Takaamme 100% passin.
    Erityinen alennusmahdollisuus almancax-jäsenille.

    Puh: 0216 332 3067

    64
    osallistuja

    Saksa lähettää meille myös, Jumala siunatkoon saksaa

    Serpil kukka
    osallistuja

    Olen samaa mieltä, kiitos missään kurssissa, johon pääsin Almancax-tietämyksellä ja voitin.

    Nebahat Gunebakan
    osallistuja

    Ripottelemme rakkaani...
    Kurssi, jolla kävin saksaksi, ja suosittelin tätä sivua opettajalle kiitos sinulle.
    Tiedät, että menin väärälle kurssille ja epäonnistuin.

    Jos suosittelen opettajaani, johon luotan niin paljon, täältä ystäville, olen onnellinen.

    Olen täysin samaa mieltä, almancax on erittäin hyvä sivu ja Jumala siunatkoon kaikkia heidän avustaan ​​ja panoksestaan.

    Mutta en saa unohtaa, että olisin iloinen, jos voisin suositella ja auttaa mielenrauhalla kurssia ystävilleni, joilla ei ole infrastruktuuria ja jotka haluavat käydä kurssilla kuten minä...

    netalman by
    osallistuja

    Hei ystävät,

    A1 Perheenyhdistämiskurssi ei suinkaan ole normaali saksan kielikurssi. Se on valmisteltava erityisellä järjestelmällä. Tätä varten sinun tulisi ehdottomasti työskennellä normaalin kurssin sijaan ihmisten kanssa, jotka tuntevat kokeen ja sen järjestelmän hyvin, ovat tämän alan asiantuntijoita, hallitsevat hyvin saksan kieltä ja tuntevat saksalaisen kulttuurin. Näin valmistaudut kokeeseen yhdellä kertaa ja lyhyessä ajassa.

    Kuten useimmat hänen ystävänsä mainitsivat, monet oppilaitokset ja ihmiset, jotka opettavat tästä aiheesta Goethe-instituutin ulkopuolella, valmistautuvat tenttiin opettamatta saksan kielioppeja yksinkertaisesti antamalla muistin taktiikat. Mutta olen ehdottomasti sitä vastaan. Koska kun ihmiset menevät Saksaan, he ovat myös siellä, ainakin kyllä, ainakin tämä vaikea ja pitkä prosessi odottaa heitä. Ja kuten kaikki tietävät, ne, jotka eivät ymmärrä 2 kertaa 2, eivät ymmärrä 25 kertaa 345 ollenkaan. Opiskelijani soittavat sieltä ja sanovat: Jumala siunatkoon sinua, saamamme infrastruktuurin ansiosta erotumme muiden harjoittelijoiden joukossa, meillä ei ole vaikeuksia.

    Annan myös A1-valmistelukurssin kahdessa osassa. 2. osayksikön aiheiden käsittely, opetus, Grammatik, 1. osan valmisteluvaihe, nimittäin kirjeiden kirjoittaminen, muotoesimerkit, kuuntelu, lukeminen, puheeseen valmistautuminen.

    Käytämme itse kirjoittamaani erittäin yksityiskohtaista kirjaa, jossa jopa ihmiset, joilla on vaikeuksia ymmärtää ja opiskella, voivat voittaa kokeen työskentelemällä tämän kirjan kanssa, sekä kokeet suorittavien valtuutettujen laitosten suosittelemat ja lukemat kirjat sekä erilaiset oppimista helpottavat lisämateriaalit. Esimerkiksi yksi oppilaistani jätti Bingölin peruskoulun 3. luokan ja oli 27-vuotias ja voitti vaikeuksitta.

    Jos tulet kaikkiin luokkiin säännöllisesti ja teet kaikki annetut kotitehtävät, takaan, että läpäiset kokeen yhdellä kertaa Allahin lomalla. Annan esimerkin: Opiskelijani saavat kumpikin 25 pistettä Schreibenin (kirje ja lomake) ja Sprechenin (puhuvat) osastoilta, ja he saavat kussakin osastossa 25 24.90: stä ja heillä kaikilla on sertifikaatti.

    Lisäksi koe on yksinkertainen, mutta sitä ei välttämättä voiteta yhdellä kertaa, jos oikea paikka ei ole saavutettu. Meillä on täällä paljon ystäviä, anna heidän selittää, kaikki kokeen suorittaneet kysyvät toisiltaan, jopa opettajat kysyvät, mikä merkintä, eli voit jopa törmätä niihin, jotka osallistuvat siihen 2., 3., 4., 5. kertaa.

    Lopuksi voin suositella ja pyytää sinua käymään verkkosivustollamme, jossa opiskelijani jakavat kokemuksiaan ja kokemuksiaan A1-tentistä ja lukevat viitteet.  http://www.netalmanca.com

    Ajattele hyvin ja tee terveellinen päätös, jotta voit suorittaa kokeen helposti ja vankalla pohjalla ilman päänsärkyä. Anna uskovasi Allahille, hyvästi.

    netalman by
    osallistuja

    Viimeisen Goethe Institut A1 -kielikokeen läpäisseet:

    Kuunvalo s **** 93
    Murat Ö **** 85
    Ertan s**** 82
    kiitospäivä **** 74
    Sabri Ü*** 61
    Sani K*********** 60

    Luojan kiitos kaikki selvisivät, meillä ei ole tappioita, tsemppiä taas:) dance:) yuppi:) okei:) halayy:)

    Ahmet Yildiz
    osallistuja

    [img]https://[/img]Olen aiemmin ottanut yksityistunteja suuren oppilaitoksen omistajalta. Kun suoritin kokeen, olin virallisesti pimeässä. Huomasin, että en oppinut mitään, kannattaisin antamani rahat tai polttaisin kadonneen ajan pois vaimoltani. Sitten etsin monia kursseja ja suuni loukkaantui kerran. Löysin Elif Hocan tutkimuksellani saksankielisten lomakesivujen ulkopuolella. Ensimmäisen oppitunnin jälkeen olin varma, että olin oikeassa paikassa. Kun suoritin kokeen, se tuli minulle niin helposti, sanoin jopa itselleni lapsellisen kokeen, koska ymmärsin kaiken ja puhuin. Uskokaa, opettaja näyttää tien, opettaja antaa oikean oppimistaktiikan, työskentelette. Siksi kutsun professori Elif Hocaman puheosastolle, kaksi kokeen professoreista puhui keskenään saksaa. Ymmärsin ne kaikki, jotta he eivät ymmärtäisi meitä, ja jopa he olivat yllättyneitä. :) Saimme paljon hyötyä Almancaxista valmistautuessamme, Jumala siunatkoon heitä. NETALMANCA Rakas Elif, Jumala siunatkoon sinua. Tenttitulokseni tuli tänään ja sain 83. Kirjoitan tänne, että jos voit sanoa, että Jumala siunatkoon teitä etsiviä ystäviä, niin olemmehan kaikki kurssilla samaa tarkoitusta varten. Toivon sinulle menestystä etukäteen. taputtaa:) taputtaa:) taputtaa:) sitten ravista sitä Turkkiin näin halayy:) halayy:) halayy:) ravista. Olet ainutlaatuinen, opettaja Elif.

    Ahmet Yildiz
    osallistuja

    [img]https://[/img]Olen aiemmin ottanut yksityistunteja suuren oppilaitoksen omistajalta. Kun suoritin kokeen, olin virallisesti pimeässä. Huomasin, että en oppinut mitään, kannattaisin antamani rahat tai polttaisin kadonneen ajan pois vaimoltani. Sitten etsin monia kursseja ja suuni loukkaantui kerran. Löysin Elif Hocan tutkimuksellani saksankielisten lomakesivujen ulkopuolella. Ensimmäisen oppitunnin jälkeen olin varma, että olin oikeassa paikassa. Kun suoritin kokeen, se tuli minulle niin helposti, sanoin jopa itselleni lapsellisen kokeen, koska ymmärsin kaiken ja puhuin. Uskokaa, opettaja näyttää tien, opettaja antaa oikean oppimistaktiikan, työskentelette. Siksi kutsun professori Elif Hocaman puheosastolle, kaksi kokeen professoreista puhui keskenään saksaa. Ymmärsin ne kaikki, jotta he eivät ymmärtäisi meitä, ja jopa he olivat yllättyneitä. :) Saimme paljon hyötyä Almancaxista valmistautuessamme, Jumala siunatkoon heitä. NETALMANCA Rakas Elif, Jumala siunatkoon sinua. Tenttitulokseni tuli tänään ja sain 83. Kirjoitan tänne, että jos voit sanoa, että Jumala siunatkoon teitä etsiviä ystäviä, niin olemmehan kaikki kurssilla samaa tarkoitusta varten. Toivon sinulle menestystä etukäteen. taputtaa:) taputtaa:) taputtaa:) sitten ravista sitä Turkkiin näin halayy:) halayy:) halayy:) ravista. Olet ainutlaatuinen, opettaja Elif.

    Hikmetkilickan
    osallistuja

    Olin joku, joka oli aiemmin katunut kuuluisaan laitokseen menemistä. Suosittelen myös opettajani ja rouva Elifiä niille, jotka haluavat oppia saksaa, etenkin niille, jotka aikovat valmistautua perheenyhdistämiskokeeseen! ..
    Hän on todella hyvin varustettu ja asiantunteva opettaja, hän ei myy unelmia kuten muutkin kurssit, olet aina kanssasi ja opit todella saksaa.
    Vaikka en osannut saksaa aiemmin, hän auttoi meitä läpäisemään korkealla pisteellä yhdellä kertaa... Sanon vain, että tee juuri niin kuin hän sanoo, että riittää...
    On myös suuri etu olla vilpitön ja lämmin ja rukoilla koko ajan puolestasi! ..
    Toivotan menestystä kaikille, suosittelen mieluummin Elif GÖRGÜLÜYÜ: tä ajattelematta sitä.
    Saavuin ELiF HAnimaan SAKSAN kiitos. Kiitos SAKSAN virkamiehet kiitos CD-levyistä.

    netalman by
    osallistuja

    23. joulukuuta 2011 Goethe Institut -kokeen tulokset:

    Legendaarinen järjestys

    Hikmet Kilickan 91
    Mustafa Kadi 82
    Memduh Gungor 74
    Voiko Doğan 81
    Gokhan Örs 82
    Buse sarana 86

    Onnittelen teitä kaikkia sydämestäni ja kiitän kovasta työstä.

    erman_bdr
    osallistuja

    Olen niiden joukossa, jotka ottivat oppitunteja professoriltani. Sanon, että voit luottaa Net Germaniin sokeasti. Toivon, että kurssi ei olisi ohi. :) Huomaa: Kuka syö näitä mandariineja? yuppie :)

    netalman by
    osallistuja

    :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

    Rakas, sait minut taas nauramaan. Olkoon Allah myös tyytyväinen sinuun, olen hyvin iloinen voidessani tuntea sinut.
     

    Ystäväni ei maininnut, mutta anna minun kirjoittaa Goethe Institut A1 -tenttitulos: 85
    Onnittelut vielä kerran.

    tymnn
    osallistuja

    anteeksi ystäväni, mutta liioittelet. Minun mielestäni mies, joka ymmärtää, mistä opettajat puhuvat tentissä, on tasolla saadakseen täydet pisteet. Katsokaa ristiriitaa: ymmärsin jopa opettajat, mutta sain 80. Lisäksi vain roteilla opettavien opettajamme panosten kipu on täällä vakavampi. ei menneisyyttä, ei sidoksia. Ei ole ennakkoasennetta. sääli rahaa saat.

    guru
    osallistuja

    mutta a1-kurssilla menneisyyttä ja konjunktioita ei käytetä joka tapauksessa, että seuraava vaihe.

Näytetään 13 vastausta - 1-13 (yhteensä 13)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.