Ohje B1 Telc -sertifioinnissa

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    CIPET
    osallistuja

    Hei ystävät,
    Toukokuun lopussa kävin b1-telc-tentissä, ja tänään kun sain tulokset, Hören / Lesen tulivat B1, Schreiben B1 mutta Sprechen A2.
    Puhekokeessa oli puolalainen nainen ja opettaja kurssilta.Kun kysyin edellisen kokeen suorittaneilta, millaisia ​​kysymyksiä heillä oli itsensä esittelyosassa, he sanoivat, että heillä oli 3–5 kysymystä.
    Nämä olivat b1-tason kysymyksiä, kuten tentin jälkeiset suunnitelmat, vapaa-aika jne. Jatkoin kurssilla tekemällä A2-kokeen pisteillä 100 / 95. Minulla ei ollut ongelmia tasoni ja työni kanssa. Sitten altistettiin noin 14 tai useammalle kysymykselle. En usko, että nämä ovat b1-tasoa. Välitin sen, mitä näin edessämme olevassa valokuvassa Teil 2: ssa b1: n mukaisesti ja koska tulin tenttiin yksin, toinen opettaja seurasi minä suunnittelussa teillä 3. Se oli paras osa, mutta kun vaadittu piste b1: lle oli 75 ja enemmän, se antoi minulle 74,0.
    Kysyin kurssilta, he sanoivat ei nähdäksesi, pidetäänkö minulle esitettyjä kysymyksiä kirjallisesti. Näytin muiden osioiden pisteet ja selitin tilanteen. He tarjoutuivat aloittamaan tentin uudelleen ilman lisäkysymyksiä, mutta haluaisin vastustaa Mündliche-osastolle.
    Jos jollakin on tietoa tai kokemusta tässä asiassa, odotan heidän apua.

    Kiitos.

    tugce_doerj on
    osallistuja

    Voit tehdä valituksen, jos luulet testin suorittaneen tahallisen sinua kohtaan. Tee valitus asianomaisille osastoille. Selitit myös tilanteen koulullesi ja he sanoivat uusivan kokeen. Nyt joko läpäiset kokeen tai odotat valituksen päättymistä.

    CIPET
    osallistuja

    Hei kaikki,
    Vastustuksemme tuli tulokseen 4 viikon kuluttua ja he kertoivat, että pisteissä ei ollut virhettä. Otin silti seuraavan kokeen, jotta en lähtenyt lämpöä ja tulokset tulivat. Hyväksyin ottamalla B1 kaikista osastoista. Haluan lisätä huomautuksen ystäville, joilla ei ole tietoa. Jos läpäiset B2- ja poliittisen kokeen kahden vuoden kuluessa ensimmäisestä saapumisesta Saksaan, saat puolet kurssille maksamastasi maksusta.
    Tarvittavat tiedot saat Bundesamt für Migration und Flüchtlinge -sivustolta.

    CIPET
    osallistuja

    Ystävät, kirjoitan niille, jotka ovat kiinnostuneita tapahtumaprosessin jatkumisesta. Kun toinen tentti on ilmoitettu, laitos, jossa tentti suoritin, siirtyi Bundesamt für Migration und Flüchtlinge -järjestelmään.
    Sitten, viikkoa myöhemmin, 1% kurssiltani maksamastani rahasta maksettiin takaisin tililleni. Toivotan kaikille parasta.

    Ezggg
    osallistuja

    Hei, menen taas b1: ään ennen puhumista, olen poistunut muista. Mitkä ovat suosituksenne?

    lamppu87
    osallistuja

    Hei, menen taas b1: ään ennen puhumista, olen poistunut muista. Mitkä ovat suosituksenne?

    Milloin suoritat kokeen? Suoritan myös Telc B1 -tentin elokuussa, ja vaikein osa on puhuminen. Olet jo välittänyt sen sinulle. Schreibenin osalta voit tarkistaa Yiğit Günalin videot Youtubesta. Olet jakanut tiettyjä lauseita, ja näiden lauseiden avulla sinulla on jotain kirjoitettavaa jokaiselle kirjeelle tai sähköpostinäytteelle.

Näytetään 5 vastausta - 1-5 (yhteensä 5)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.