Au Pair Saksa

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    Timoti
    osallistuja

    Onko harkittu ehdokkaita hakeutumaan Au Pair Saksa -ohjelmaan?

    Selin 68
    osallistuja

    Onko harkittu ehdokkaita hakeutumaan Au Pair Saksa -ohjelmaan?

    Kyllä, luulen, mutta en löytänyt agentti Turkissa. Onko ystäviä, jotka voivat tarjota minulle edustajan?

    Timoti
    osallistuja

    Kyllä, luulen, mutta en löytänyt agentti Turkissa. Onko ystäviä, jotka voivat tarjota minulle edustajan?

    Hei, en tiedä onko täältä linkittäminen kielletty Timothy Au Pair Voit kirjoittaa sen googleen. Lähetämme Au Pairin Saksaan. On olemassa melko paljon saksalaisia ​​perheitä, jotka haluavat turkkilaisia ​​au paireja portfoliossamme. Jos luulet, voit ottaa meihin yhteyttä.

    Selin 68
    osallistuja

    Hei, en tiedä onko täältä linkittäminen kielletty Timothy Au Pair Voit kirjoittaa sen googleen. Lähetämme Au Pairin Saksaan. On olemassa melko paljon saksalaisia ​​perheitä, jotka haluavat turkkilaisia ​​au paireja portfoliossamme. Jos luulet, voit ottaa meihin yhteyttä.

    Teşekürler

    Timoti
    osallistuja

    Teşekürler

    Olet tervetullut näkemään Timoti Au Pair Saksa

    Selin 68
    osallistuja

    Mistä saan lisätietoja Au Pair Saksasta?

    Timoti
    osallistuja

    Mistä saan lisätietoja Au Pair Saksasta?

    • Ikäryhmässä 18-26
      Ainakin keskiasteen tutkinnon suorittaneet (mieluiten yliopistotutkinnon suorittaneet)
      Tietää ainakin A1-tason saksaa ja dokumentoida tämä.
      (A1-taso on alhaisin taso. Tällä tasolla olevien tulee tietää englanniksi saksan A1-tason lisäksi B1-tasolla.)
      Ei terveysongelmia
      Puhdas rikosrekisteri
      Kokemus lasten tai vauvojen hoidosta ja dokumentoimalla tämä viitteillä
      Otetaan mukaan ohjelmaan vähintään 6 kuukaudeksi
      Viisumin saamisen pätevyyden hankkiminen
      Au Pair ei ollut aikaisemmin Saksassa
    • [/ List]
      Tarkempia tietoja Googlesta Timoti Au Pair Saksa Voit kirjoittaa ja käyttää sitä sivustollamme.

    Timoti
    osallistuja

    Mistä saan lisätietoja Au Pair Saksasta?

    Haluaisin myös kertoa Au Pairsille siitä, mitä saksalaiset perheet tarjoavat.
    Yksityinen huone (jos se ei ole pienempi kuin 8 neliömetriä)
    3 ateriaa
    Kuukausittain min. 260 euroa
    50 euroa kuukaudessa saksalaiselle kurssille
    Jos saksalainen kurssi ei ole kävely- tai pyöräilymatkan päässä, perhe kattaa julkisen liikenteen kustannukset.
    Tapaturma- ja sairausvakuutus
    2 päivää palkallista lomaa kuukaudessa
    1 täysi viikko puoli päivää vapaata

    Lisätietoja ota yhteyttä Timoti Au Pair Saksa Voit hakea ja tavoittaa Google.

    Timoti
    osallistuja

    Mistä saan lisätietoja Au Pair Saksasta?

    Kuinka monta kuukautta voit ainakin oleskella Saksassa au pairina?
    Yleensä perheet haluavat vähintään 6 kuukautta. 12 kuukautta on suositeltavaa.
    Perheet, jotka haluavat 3 kuukautta, voivat harvoin mennä ulos kesäkuukausina.
    Google meille Timoti Au Pair Saksa Voit tavoittaa kirjoittamalla.

    Timoti
    osallistuja

    Mistä saan lisätietoja Au Pair Saksasta?

    Onko saksalainen haastattelu Au Pair Germany Visa -asiakirjasta?
    Tähän kysymykseen ei ole täydellistä ja selkeää vastausta. Se riippuu viisumivirkailijan harkinnasta. Jos sinulla on A1-kotitason todistus Goethe-instituutista (korkeamman tason todistukset ovat aina edullisempia). On suuri todennäköisyys, että haastattelu on turkki. Ne, joilla ei ole saksan pätevyystodistusta, haastatellaan tiukasti saksaksi. Timoti Au Pair Saksa Autamme sinua viisumin kanssa. Voit tavoittaa meidät sivuillamme olevista yhteystiedoistamme tai täyttämällä hakemuslomakkeen verkkosivustollamme.

    Timoti
    osallistuja

    Kyllä, luulen, mutta en löytänyt agentti Turkissa. Onko ystäviä, jotka voivat tarjota minulle edustajan?

    Etsimme kolmen lapsen (3, 10 ja 8 vuoden ikäiselle) perheelle Münchenistä Au-paria vähintään A5-saksalaisen kanssa 2020 kuukauden ajaksi, joka voi alkaa huhtikuussa 12. Työaika on 1 tuntia viikossa. 30 päivää viikossa. Työn kuvaus: Lasten tuominen kouluun ja äidin auttaminen kevyissä kotitöissä. Kotityötä ei vaadita, koska yksi siivooja tulee viikossa. Olisi hyvä, jos hänellä olisi lisenssi, mutta se ei ole välttämätöntä. Kuljetus on erittäin helppoa, koska ne ovat Münchenissä. Kiinnostuneet ehdokkaat Timoti Au Pair Saksa he voivat täyttää hakulomakkeen.

    tunteeton
    osallistuja

    Minun pitäisi kutsua sitä nykyaikaiseksi orjatyöksi. Minulla oli ystävä saksan kurssilla ja hän tuli samalla tavalla, vannon, että hän teki sen. Älä polta itseäsi Euroopan rakkaudesta. Tarkoitus on tehdä sinulta rahaa. Olin esimerkiksi töissä tehtaalla. Olimme 7 henkilöä miehen kanssa, joka työskenteli alihankkijana. Meidän. Tuntipalkka per henkilö oli 34 euroa, mutta korotuksesta maksettiin 13 euroa. Vaikka halusimme ansaita vähemmän, hän sanoi jne. Eurooppalaiset rakastavat ulkomaalaisia, koska he palkkaavat heidät halvalla ja ansaitsevat heiltä paljon rahaa. Tällä hetkellä sama tilanne on Turkissa.Työnantajat rakastavat syyrialaisia ​​kovasti koska he eivät vakuuta ja työllistävät halvalla.Ole varovainen sellaisissa asioissa ja jos aiot tulla Eurooppaan niin tule menemään naimisiin.Parasta mitä tehdä pitää olla paperit ja oleskelulupa. Toisin sanoen, älä kysy mitä tein jälkeenpäin, vain pieni neuvo minulta...

    zeynepxnumx
    osallistuja

    Minun pitäisi kutsua sitä nykyaikaiseksi orjatyöksi. Minulla oli ystävä saksan kurssilla ja hän tuli samalla tavalla. Vannon Jumalan nimeen, hän teki sen. Älä polta itseäsi Euroopan rakkaudesta. Tavoitteena on tehdä rahaa sinä. Olin esimerkiksi töissä tehtaalla. Olimme 7 henkilöä miehen kanssa, joka työskenteli alihankkijana. Meidän. Tuntipalkka per henkilö oli 34 euroa, mutta korotuksesta maksettiin 13 euroa. Vaikka halusimme ansaita vähemmän, hän sanoi jne. Eurooppalaiset rakastavat ulkomaalaisia, koska he palkkaavat heidät halvalla ja ansaitsevat heiltä paljon rahaa. Tällä hetkellä sama tilanne on Turkissa.Työnantajat rakastavat syyrialaisia ​​kovasti koska he eivät vakuuta ja työllistävät halvalla.Ole varovainen sellaisissa asioissa ja jos aiot tulla Eurooppaan niin tule menemään naimisiin.Parasta mitä tehdä pitää olla paperit ja oleskelulupa. Toisin sanoen, älä kysy mitä tein jälkeenpäin, vain pieni neuvo minulta...

    En ole samaa mieltä kanssasi. Luulen, ettei meillä ole ehtoa mennä naimisiin saadaksemme kielikoulutuksen :))) Ne, jotka haluavat tulla au pairiksi, eivät ole kiinnostuneita kielen opiskelusta tai Saksassa oleskelusta ja työskentelystä. Joten se ei ole rakkautta Eurooppaan, kuten sanot. Valitettavasti meillä ei ole taloudellisia voimavaroja käydä kielikoulua. Kuinka paljon huoneen vuokraus maksaa Saksassa? Tein tutkimusta kielikoulussa. Se maksaa 200 euroa viikossa, jos siihen lisätään ruoka ja kuljetus, se on yli 250 euroa. Eli 1000 euroa kuukaudessa. Eli jos lisäämme perheeltä saamamme taskurahat, niin au pair -työskentelytulomme ylittävät 1350 euroa. Mielestäni 30 tuntia on kohtuullinen määrä työtunteja. Ottaen huomioon Turkissa saadut palkat. Se on kuin ansaitsisi 30 - 8000 TL henkilölle, joka hoitaa lasta 9000 tuntia. :)) Tein tilin. Kun lisäät 12 kuukauden majoitus + elinkustannukset 12.000 kuukauden kielikouluun, se saavuttaa 12 20.000 euroa. 130.000 KOKEILE :))) Joten on tietysti varaa siihen. Mutta niille, jotka eivät riitä, mielestäni au pair voi olla pelastaja. Mielestäni se siedetään, koska se on väliaikaisesti tehtävää työtä. Opiskelijaviisumin hankkiminen on myös erittäin vaikeaa. On tarpeen dokumentoida, että voit tavata niin korkeat luvut. Opiskelijat eivät saa työskennellä. Joten kielikouluviisumi vain rikkaille :(((Kuulin, että Au Pair -viisumin hankkiminen on erittäin helppoa. Rahavaroja ei tarvitse ilmoittaa. On paljon mahdollisuuksia harjoitella perheen kanssa. Samat mallit kielikouluissa. :)) Käytä 130.000 XNUMX TL turkin parantamiseen. Tietysti tämä on mielipiteeni. Minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin Au pair. 

    tunteeton
    osallistuja

    Teet sen näyttämään kauniilta, olkoon se halal, se ei eroa orjuudesta, näin elävän todistajan. He sanovat, että tulin oppimaan kieltä puhtaan talon jälkeen, katsomaan lasta jne. :) Suurin osa tulevista jää jotenkin vain kieleksi. Oppia tulee kymmenestä sadasta. Joka tapauksessa, ei haittaa, ei ole tarvetta kiistellä, anna piika lastenhoitajan tuoda saksalaiset halvalla, ei ongelmaa 😊

    zeynepxnumx
    osallistuja

    Teet sen näyttämään kauniilta, olkoon se halal, se ei eroa orjuudesta, näin elävän todistajan. He sanovat, että tulin oppimaan kieltä puhtaan talon jälkeen, katsomaan lasta jne. :) Suurin osa tulevista jää jotenkin vain kieleksi. Oppia tulee kymmenestä sadasta. Joka tapauksessa, ei haittaa, ei ole tarvetta kiistellä, anna piika lastenhoitajan tuoda saksalaiset halvalla, ei ongelmaa 😊

    Sitten olen mainitsemassasi 10 prosentissa. :))) Emme kuitenkaan riidele. Kirjoitamme vain ideoitamme. Muut foorumia lukevat ystävät lukevat eri mielipiteitä omaavien ihmisten kommentteja. Suurin osa tulevista jää, tietysti se riippuu ihmisistä, jotka tulevat. Jos he tähtäävät hyvään uraan Turkissa, he eivät ole valmiita jäämään sinne laittomasti ja työskentelemään tiskin alla. Jos he oppivat kielensä ja heillä on hyvä akateeminen ura, he palaavat. Sitten he voivat tietysti löytää työpaikan ulkomailta paljon paremmilla mahdollisuuksilla ja saada työluvat laillisesti. Au Pairing ei ole uusi ohjelma. Sitä on tehty 40-50 vuotta. Kuten sanot, jos se olisi kuin orjuutta, se olisi jumissa jonnekin. Kukaan ei halunnut olla au pair. Lisäksi, jos tarkastellaan, ei vain Turkki vaan myös Tanska, jonka tulo- ja taloustaso on erittäin korkea; Ohjelmaan osallistuu myös tyttöjä Suomesta, Ruotsista ja Norjasta. Toisin sanoen, jos se olisi niin huono, kukaan niin korkean tulotason maista ei osallistuisi tähän ohjelmaan. Mutta saatat olla oikeassa yhdessä kohdassa. Jotkut väkivaltaiset perheet kohtelevat au paireita huonosti ja käyttävät heitä palvelijoina. Tässä tapauksessa, jos toimit hyvän toimiston kanssa, toimistosi suojelee oikeuksiasi ja muuttaa perhettäsi. Mutta jos menit Internetistä löytämäsi perheen luo, eikä perhe ole allekirjoittanut sopimusta minkään viraston kanssa, he voivat kohdella sinua haluamallaan tavalla. Kaikki Au Pairien oikeudet on taattu sopimuksilla. Perheet, jotka eivät noudata tätä, suljetaan ohjelmasta. Tietysti, kuten sanoin, jos perhe palkkaa au pairin toimiston kautta.Koska olen tutkinut asiaa pitkään, uskon, että minulla on hyvä käsitys aiheesta. Vastustan sellaisten ihmisten politiikkaa, joilla on ongelmia ohjelman suoranaisen halventamisen kanssa. Siitä pitäisi keskustella sen eduista ja haitoista. Jotkut saattavat maata, jotkut eivät. Ei myöskään ole sääntöä, jonka mukaan kuka tahansa voi työskennellä au pairina. Ei voi sanoa, että se olisi helppo tehtävä. Et ilmeisesti pidä saksalaisista kovinkaan paljon :)) Kirjoitit, että saksalaisten pitäisi tuoda piikoja halvalla. Mutta tässä taas en liity teihin. Ei vain saksalaisia. brittiläinen ; Amerikkalaiset, ranskalaiset, hollantilaiset ja jopa kiinalaiset (ei tietenkään nykyään hahahahah) palkkaavat au paireja. Se on maailmanlaajuinen ohjelma.

    Timoti
    osallistuja

    Ehdokkaat, jotka harkitsevat osallistumista Au Pair Germany -ohjelmaan, voivat hakea Goethe-instituutilta suorittamaansa A1-tason kokeen. He antavat tällä hetkellä aikaisintaan toukokuun tenttipäivän Istanbulille. On hyödyllistä tehdä suunnitelmia tämän päivämäärän mukaan. Lisätietoja ohjelmasta saat ottamalla meihin yhteyttä nimellä Timoti Au Pair Germany.

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 16)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.