Tietoja toimituksista Saksasta Turkkiin.

> foorumit > Saksan ja muiden Euroopan maiden pääosasto > Tietoja toimituksista Saksasta Turkkiin.

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    Kılıçarslan
    osallistuja

    Hei ystävät,

    Isoäitini kuoleman vuoksi minun piti tulla Turkkiin oleskelukortin hakemisen jälkeen. Annoin puolisolleni valtakirjan saada oleskelukortti, ja saatuaan oleskelukortin hän lähetti sen minulle Deutsche Postin kanssa 18. maaliskuuta. Lasti ei kuitenkaan ole vielä saapunut. Katson seurantanumeroa, ja se näkyy pikayhteysjärjestelmässä. Kun soitimme Deutsche Postille, siinä ilmoitetaan, että rahti lähetettiin 21.03.2019. Luuletko, että rahdin menetys on mahdollista? Jos menen konsulaattiin huomenna, voinko saada väliaikaisen matkustusasiakirjan hakemalla kadonneen oleskelukortin? Annavatko he tämän matkustusasiakirjan samana päivänä? Täytyykö minun tuoda muita asiakirjoja? Kiitos avustasi jo etukäteen.

    tunteeton
    osallistuja

    Lähetin paketin ja se kesti 35-40 päivää. Jos et olisi välttänyt rahaa niin tärkeässä asiassa ja lähettänyt UPS express -palveluun, se tavoittaa sinut 24 tunnissa fi Työskentelin siellä ja tiedän saman. Ase lentäen. He lähettävät

    Kılıçarslan
    osallistuja

    Lähetin paketin ja se kesti 35-40 päivää. Jos et olisi välttänyt rahaa niin tärkeässä asiassa ja lähettänyt UPS express -palveluun, se tavoittaa sinut 24 tunnissa fi Työskentelin siellä ja tiedän saman. Ase lentäen. He lähettävät

    Valitettavasti käskin häntä lähettämään sen ups-välityksellä, mutta kun Deutsche Postin virkamies sanoi, että se menee 8 päivässä, hän lähetti sen sieltä. Toivon, että lastilla ei ole mahdollisuutta eksyä. 

    Nesibe of
    osallistuja

    Valitettavasti käskin häntä lähettämään sen ups-välityksellä, mutta kun Deutsche Postin virkamies sanoi, että se menee 8 päivässä, hän lähetti sen sieltä. Toivon, että lastilla ei ole mahdollisuutta eksyä.

    Toivon, että voisit odottaa hieman kauemmin, jos teit hyvityksen, mielestäni joissakin tapauksissa sanottiin 8 päivää, mutta se voi kestää enintään 2 viikkoa. Vaimoni lähetti minulle asiakirjoja, ja sain ne 13 päivässä.

    Kılıçarslan
    osallistuja

    Toivon, että voisit odottaa hieman kauemmin, jos teit hyvityksen, mielestäni joissakin tapauksissa sanottiin 8 päivää, mutta se voi kestää enintään 2 viikkoa. Vaimoni lähetti minulle asiakirjoja, ja sain ne 13 päivässä.

    Toimitus saapui 28 päivän kuluttua :)

    almanyafatih
    osallistuja

    Lähetin ja vastaanotin lastia 3 tai 4 kertaa. Saksasta tulevat yleensä 1.5–2 viikkoa. 1 viikko on Turkista. Sitä voidaan pidentää toisen osapuolen kaupungin ja lomien mukaan.

    bivens
    osallistuja

    Rahtikuljetukset Saksasta Turkkiin sisältävät tavaroiden kuljetuksen maiden välillä. Useat logistiikkayritykset tarjoavat palveluita, kuten lentorahtia, merirahtia ja maakuljetuksia helpottamaan rahdin liikkumista, varmistaen tehokkaan toimituksen ja kansainvälisen kaupan tullimääräysten noudattamisen..

Näytetään 6 vastausta - 1-6 (yhteensä 6)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.