Olen menossa Saksasta Alankomaihin

> foorumit > Saksan ja muiden Euroopan maiden pääosasto > Olen menossa Saksasta Alankomaihin

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    firarisevdamxnumx
    osallistuja

    Hei Almanx -foorumi
    Ystäväni…

    Ensinnäkin, anna kaikkien työvoiman kohdata ..
    Olen ylpeä herrastani ..
    Älä huoli surusta ..
    Haluan sanoa muutaman sanan sinulle.
    Kiitos ..

    Tulin Saksaan vuonna 2010 avioliiton kautta.
    Tilani ei ollut huono eikä hyvä, ja minut paahdettiin omassa öljyssä.
    lyhyesti
    Avioliittoni kehittyi nopeasti ..
    Aloitin kurssin heti saapuessani. Minulla oli vähän taustaa. Pakollinen vieras kieli koulussa oli saksa. Tanssi:)
    En ollut joku, joka osallistui luokkiin kovin paljon ..

    mitä viisautta tulin Saksaan ..

    Jätin 9 vuotta tämän maaliskuun jälkeen makealla makulla. Olin naimisissa 3 vuotta. Ei ollut lasta, minulla oli onni siinä koulussa. Näin, kuinka vaikeat ystäväni ympärilläni kamppailivat. On erittäin tärkeää kasvattaa poika.
    Sain hiljaisen istuntoni.
    Minulla ei ole rikosrekisteriä, luojan kiitos. Olen selvinnyt tähän asti. Oikea elokuva alkaa nyt :cryla: halayy:) halayy :)
    Serkkuni avasi ravintolan Alankomaissa, aluksi se oli pieni ravintola ... tarkemmin sanottuna perhe juoksi vaimonsa ja serkkujensa kanssa.
    He laajensivat myymälää asiakkaiden pyynnöstä.
    Ja palveluhenkilöstöni, jonka olen tehnyt mielelläni, puhutaan. En halua kehua itseäni, mutta teen työni puhtaana ..
    Nyt, jos se tapahtuu tämän rituaalin lopussa, siirrän Saksasta Hollantiin.
    Herrani tietää kauneimmista kaikista ..
    Mitä Mawlana tekee, on hyvä teko ..

    Olen työskennellyt 6 vuotta täysvakuutuksella, yksi johtavista yrityksistä Saksassa ..
    Joten eläkerahasto tai jotain ..

    Halusin vain jakaa tämän ..
    On ystäviä Saksasta Alankomaihin. Haluaisin oppia heidän kokemuksistaan ​​..
    Rakkaudella..
    Kiitos ..
    (Jos minun on jotain tiedettävä, kysyn ystäviltäni, joilla on kokemusta asiasta. Älä unohda tehdä tätä, älä unohda sitä. Pyydän sinua jakamaan aiheet, jotka he tietävät tärkeiksi.)
    Voi luoja tervetuloa :)

    almanyafatih
    osallistuja

    Tällä ei ole merkitystä, mutta oliko puolisosi turkkilainen vai saksalainen?

Näytetään 1 vastaus (yhteensä 1)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.