Miten vietit ensimmäiset kuukautesi Saksassa?

> foorumit > Yritys- ja työelämä Saksassa > Miten vietit ensimmäiset kuukautesi Saksassa?

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    taivas laukausta
    osallistuja

    Hei kaverit, tulin Hannoveriin kaksi viikkoa sitten perheenyhdistämisviisumilla. Kävin ensimmäisessä ulkomaalaisten haaratoimistossa ja rekisteröin osoitteen, mutta he sopivat 90. tammikuuta muuttamaan 19 päivän viisumin oleskeluviisumiksi. Tarkoitan, että on vain yksi kuukausi, ja koska kielikurssi tai jotain määritetään tuolloin, istun kotona tekemättä mitään ja olen hyvin tylsää. Tunnen itseni hyvin eristetyksi. onneksi ei ole turkkilaista naapuria. Voitteko antaa minulle ehdotuksia, mitä voin tehdä?

    https://www.almancax.com/almanca-aile-almanca-aile-bireyleri-ve-almanca-akrabalar.html

    yenicerixnumx
    osallistuja

    Ensinnäkin, tervetuloa gökceen

    Ich sage dir nur 3 wörter. Langeweilig langeweilig langeweilig yuppie :)
    Nämä ovat päivät, jolloin pääsi on todella rento ja samalla epämiellyttävin, johon soitat tulevaisuudessa kynttilöillä. Miksi, kun aloitat kielen oppimisen ja tutustut hitaasti ympäristöön, ajattelet, wow, kun ohitin. Aluksi olet kuin kala vedestä. Sopeutumisaika on alkanut juuri nyt. Luulen, että hänen on ensin ilmoittauduttava kurssille tuhlaamatta aikaa. Jos se on täynnä, saatat joutua odottamaan pitkään tällä kertaa.
    Ensinnäkin luulen, että tutustut ympäristöön. Tule ulos, mitä ympärillä. Juo kuppi kahvia keskeisimmässä kohdassa. Jälleen olet onnekas verrattuna useimpiin meistä. Sanot Hannover. Aloita saksan kielen oppiminen. Opeta itsellesi kurssi kotona. Pieni yksinäisyys, pieni hiljaisuus kyllästyttää sinut hetken kuluttua, mutta jos löydät itsellesi harrastuksen ja löydät jotain, joka häiritsee mielesi, aika kuluu nopeammin. Tervetuloa takaisin Saksaan.
    Sikeästi

Näytetään 1 vastaus (yhteensä 1)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.