Opiskelu yliopistossa Saksassa

> foorumit > Saksan ja muiden Euroopan maiden pääosasto > Opiskelu yliopistossa Saksassa

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    keremxnumx
    osallistuja

    ystävät.

    Kirjoitan niille, jotka haluavat asua Saksassa. Jos opiskelet yliopistossa Saksassa, saat yhden vuoden oleskeluluvan ilman syytä yliopiston lopussa. Jos löydät työpaikan tänä aikana ja kirjaat sen virallisesti, saat työluvan. Minun ei tietenkään tarvitse sitoutua siihen, että tarvitset tähän ylivoimaisen saksan. Jos sanot okei, sain luvan Saksassa, mutta vaimoni ei voinut tulla. Kuinka aion ottaa sen mukanani? anna minun olla niin. Haet puolisosi konsulaattiin tai Saksan sisäasioihin. kumppanisi menee kurssille tietyn ajan kuluessa. oppii saksalaisen ja saksalaisen kulttuurin (syy olla ulkomaalainen Saksassa)
    Jos kurssin järjestävä joukkue hyväksyy näiden päättyessä, puolisosi voi saada luvan. Jos sanot, että puhut jo kieltä ja virkamiehellä ei ole merkitystä sinulle, hän saa oleskeluluvan. Puolisosi ei ole syytä olla ottamatta Saksaan, varsinkin jos hän löytää työpaikan.

    Pinaatti
    osallistuja

    Jos opiskelet yliopistossa Saksassa, saat yhden vuoden oleskeluluvan ilman syytä yliopiston lopussa.

    Oletko varma tästä…

    musta ja harmaa_3
    osallistuja

    Ystävät, minulla on ongelma, jos joku saa tietoa ja jakaa tietojaan, se olisi erittäin arvostettua. Valmistuin kalkkunan taloustieteen osastolta, 1 Turkissa TR vuotta, joissa olen ollut, täällä haluan mennä yliopistoon, mutta ainakin sinulla voi olla hyvä tutkinto German Show -näyttelyssä. Mitä voin tehdä, diplomivastaavuuteni hyväksyy edilirmin, pääsenkö voin, tai mitä voin tehdä täällä muualla kuin olin ostanut kalkkunan, voi arvioida diplomatian? Oletetaan, että jatkoin osastoni täällä yliopistossa, niin mitä voin tehdä, mikä on tämän saksan täsmällinen saksankielinen vastine ja mitä tämän laitoksen valmistunut tekee Saksassa? Kiitos nyt. Lisäksi sivusto on erittäin mukava, löysin sen sattumalta, pidin siitä erittäin paljon.

    dennnis 1989
    osallistuja

    Hei, kysyn minulta, olen nyt lukion viimeisessä vuodessa. Ajattelen mennä uni Saksaan, kun lopetan kouluni, eikä minun tarvitse saada viisumia häneltä. Pitääkö minun ansaita vuosittain este, olisin iloinen, jos voisit auttaa, kiitos nyt

    Ertugrul
    osallistuja

    Tervehdin, että autatte minua siinä, mitä luin 2-vuotisilla valtateillä, jotka kulkevat koululiikenteen teknikkona Saksassa ja luen tai mitä voin tehdä siellä Turkin yliopistotutkintotodistuksessani, pitäisikö seviniirm jo tşk

    3,14
    osallistuja

    -> Klikkaus

Näytetään 5 vastausta - 1-5 (yhteensä 5)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.