Mitä yliopiston tutkinto tekee Saksassa?

> foorumit > Yritys- ja työelämä Saksassa > Mitä yliopiston tutkinto tekee Saksassa?

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    oguzhansumerxnumx
    osallistuja

    Hei ystävät, jos vaimoni on 2 kuukautta raskaana, menemme Saksaan 3 kuukauden kuluttua ja haemme viisumia lapsen kautta. Ottaako rekrytoijat minut yliopistosta valmistuneeksi? Vai olisiko minun hyödyllistä tehdä ammatti ammatilleni läheisissä tehtävissä, kuten toimistotalous, kirjanpito, henkilöstö jne., Näillä ammatillisilla kursseilla.

    yenicerixnumx
    osallistuja

    Hei ystävät, jos vaimoni on 2 kuukautta raskaana, menemme Saksaan 3 kuukauden kuluttua ja haemme viisumia lapsen kautta. Ottaako rekrytoijat minut yliopistosta valmistuneeksi? Vai olisiko minun hyödyllistä tehdä ammatti ammatilleni läheisissä tehtävissä, kuten toimistotalous, kirjanpito, henkilöstö jne., Näillä ammatillisilla kursseilla.

    tervehdys

    Tutkintosi auttaa, mutta ensinnäkin sinun tulisi tarkistaa, onko ammatillasi vastaavaa täällä. Tarkoitan, saksalainen anerkenung .. vaikka en ole varma, luulen, että Saksa ei hyväksy koulua ja osastoa. Tätä varten sinulla on oltava anerkennung. mutta etsintä. Ehkä ei tarvita anerkenungia. tervetulosivusto https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/de/
    Turkin kielen tuki on käytettävissä. Täältä voit selvittää, onko ammatti vai ei, ja ottaa yhteyttä toimivaltaisiin viranomaisiin varmistaaksesi, että koulusi ja osastosi ovat voimassa Saksassa.

    Jos haluat löytää työpaikan pääaineellasi, sinun tulee kuitenkin hallita hyvin saksan ja jopa saksan kielen, erityisesti rahalyhenteitä. Koska se on suullinen osa, työ tarkastelee suoraan saksan oppimista tässä vaiheessa. Siihen asti ei ole väliä missä työskentelin, ajattele vain, että voin työskennellä, tämä on vaikea prosessi. Me kaikki kärsimme näistä vaikeuksista, lukuun ottamatta niitä, jotka ovat valmiita työskentelemään Saksassa. Tietenkin voit tehdä tässä mainitsemasi ammatit, mutta ammatin kesto on 2 vuotta, alin on 3 vuotta.

    sikeästi

Näytetään 1 vastaus (yhteensä 1)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.