Kuinka opettaa Saksassa

> foorumit > Yritys- ja työelämä Saksassa > Kuinka opettaa Saksassa

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    ozzzyj
    osallistuja

    Hei, perheenyhdistämisviisumia odottavana halusin kysyä onko teistä ketään jolla on tietoa.Olen ollut englannin opettajana osavaltiossa 7.5 vuotta, mutta jätän eroilmoitukseni tullessani Saksaan. Vaikka tein tutkimusta, en löytänyt täydellistä tietoa, ja suoraan sanottuna olin hieman hämmentynyt...
    Mitä minun on tehtävä opettaakseni englantia yksityisessä koulussa tai oppilaitoksessa Saksassa? Onko se mahdollista vain diplomin vastaavuudella? Vai onko tällä alalla tutkintovastaavuus minun alalleni? Olisin erittäin iloinen, jos joku tietävä voisi auttaa minua 🙏🏻 Kiitos paljon, aplodit teille kaikille :)

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Sikäli kuin ymmärrän upseeri ja upseeri tulee Saksaan jättämään hieman enemmän ajattelemaan sitä, luulen,

    ozzzyj
    osallistuja

    Sikäli kuin ymmärrän upseeri ja upseeri tulee Saksaan jättämään hieman enemmän ajattelemaan sitä, luulen,

    Minun on erottava, koska se on perheenyhdistäminen

    yenicerixnumx
    osallistuja

    Minun on erottava, koska se on perheenyhdistäminen

    He opettavat täällä hieman erilaista menettelytapaa. Tätä varten suosittelen, että saat ensin tietoa anerkennungista ennen tuloaan tänne.
    https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/de/

    Tämä on sivusto. Voit puhua englanniksi. Hanki puhelintiedot ja synkronoi tutkintotodistuksesi mahdollisimman pian. Sitten voit työskennellä missä haluat.

Näytetään 3 vastausta - 1-3 (yhteensä 3)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.