Avioero ja asuminen Saksassa

> foorumit > Saksan ja muiden Euroopan maiden pääosasto > Avioero ja asuminen Saksassa

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    phoneman
    osallistuja

    Hei kaikki,

    Vaimoni on Turkin kansalainen saksalainen. Olemme olleet naimisissa 9 vuotta ja meillä on 2 kaksinkertaisen kansalaisuuden omaavaa lasta. Turkki tuli TR 7 vuotta ja asuimme naimisissa vaimoni kanssa. Päätimme asettua Saksaan 1.5 vuotta sitten ja asettumme. Tein perheenyhdistämisen lapsen toimesta. Minulla on istunto marraskuuhun 2018 saakka. Valmistuin täällä B1-tason saksaksi, ja Jobcenter lähettää minut B2- ja C1-kursseille ammattini vuoksi. Vaimoni työskentelee, emmekä ole riippuvaisia ​​tutkimuksesta ja kehityksestä. Mutta haluamme erota, koska emme pääse toimeen. Se on neuvoteltu avioero. Mutta en työskentele missään työssä, olen koneteknikko, enkä löydä työtä ennen kuin voin oppia saksaa tai edistyneitä. ja kun haluamme avioeron, T & K antaa taloni talon tauon jne. Mutta onko tämä ongelma istunnolleni? Marraskuu 2018 on viimeinen päivä. Jos he aiheuttavat ongelman istuessani ja lähettävät minut takaisin, se on iso ongelma perheellemme, koska elämme lapsillemme. :) . Voiko kuka tahansa, jolla on tietoa, valaista minua? Mitä voimme tehdä? Tämän työkeskuksen koulutustuen aikana työskentelen koko päivän, eikä minulla ole ammattia, josta voisin maksaa vakuutukseni. Onko ongelma istunnossa?

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Paluuta ei ole olemassa, koska sinulla on lapsia, älä huoli, se on ok

    phoneman
    osallistuja

    Paljon kiitoksia vastauksesta,

    Ehkä se auttaa ystäviäni, jotka ovat tilanteessani,

    Opimme asian kuulemalla asianajajaa.

    Hän sanoi, että jos tavallisesti haen Saksaan vaimoni kautta, meidän täytyi olla täällä naimisissa 3 vuotta, minun oli työskenneltävä samassa työpaikassa vähintään vuoden vakuutettuna, ja näin voisin erota ilman ongelmia asuinpaikkani aikana.

    Mutta hän sanoi, että koska tulin tänne perheenyhdistämisen vuoksi lapsista, voisin nostaa oikeudenkäynnin ja avioeron milloin halusin asumisajastani riippumatta. Sanon, että 100% niistä, jotka tulevat perheiden yhdistämisen jälkeen lasten kautta, ei ole mitään ongelmaa, ja he sanoivat, että tänään erotat 3 kuukauden kuluttua.

    tämä on lyhyt yhteenveto :)

Näytetään 2 vastausta - 1-2 (yhteensä 2)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.