Auta, jos Saksalla on tietoa lakia koskevasta lainsäädännöstä

> foorumit > Yritys- ja työelämä Saksassa > Auta, jos Saksalla on tietoa lakia koskevasta lainsäädännöstä

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    nescaff kohteeseen
    osallistuja

    Hei ystävät, rakkaat ystäväni, on kulunut viisi vuotta siitä, kun tulin Saksaan. Olen työskennellyt kaksi vuotta. Minulla ei ole saksaa äidinkielenäni. Minulla oli suuri työtapaturma 2 kuukautta sitten. Minulla oli suuri työtapaturma. Minulla on tonnia tavaroita jalassa. Työskentelen marmoritehtaalla lihani murskattiin. Ostin vain sairasta paperia 6 viikkoa. Minulla on vaikeuksia pysäyttää perhelääkäri oli lomalla viikon ajan. Hän katsoi väliaikaisesti toista tohtorin 30 päivän raporttia, joka kirjoitti minulle 30.10.2017 bis 30.11.2017 Minulla on ilmoitukset, joista toinen jätettiin työpaikalle, jonka annoin yhden työpaikalle ja toinen meni työpaikalle sanoen, että eräänä päivänä kampipaperi tuli luokseni ja meni myöhemmin myöhemmin He lähettivät ilmoituksen uudelleen, koska se oli virheemme, soitin työpaikkaan uudelleen aamulla, hän sanoi, menin uudestaan ​​työpaikalle, menin työpaikalle, annoin raportit työpaikalta ei hyväksy tätä raporttia En tiedä miten pyöritän sinua kuukauden ajan En tiedä täällä olevia lakeja, jotka he antoivat minulle 20.11.2017 on normaali määräaika ja perävaunu 28.2.2018 joka kuukausi 27 makasi viimeistään eikä mennyt nukkumaan minulla on palkkani 28, he antoivat minulle irtautumisen, joka ymmärtää lakeja, voitko auttaa minua.

    rustemxnumx
    osallistuja

    Hei ystäväni,

    Luulen, että hän on syyllinen, jos tohtori ei lähettänyt raporttejaan. Tässä tapauksessa mielestäni sinun pitäisi nähdä työpaikkasi Dr. Jos et saa tuloksia, vie paperit Arbeitstamtille ja tohtorin paperi tehdystä virheestä. On myös sellainen tilanne. Kuulen peruslääkäreiltä saadut perusteettomat kammet. Jos sinulla on liikaa kampiakselin tulosteita, sinulla voi olla ongelmia.

    tunteeton
    osallistuja

    Hei veli, ensinnäkin, parane pian. Ensimmäinen on se, että millään työpaikalla ei ole oikeutta irtisanoa sinua, koska olet sairas tai sinulla on raportti. Hän oli aiemmin sairas, ja kun hän sai ilmoituksensa, he saivat hänet ulos, sitten menimme oikeudenkäyntiin asianajajan kanssa ja voitimme ja sitten emme saaneet paljon rahaa. Mutta tilanne on hyvin erilainen, sinulla on ollut työtapaturma, työnantaja maksaa suuria korvauksia työntekijöilleen Saksassa, mikä antaa työtä työtapaturmien pysyvistä vahingoista. Mielestäni he yrittävät päästä eroon sinusta, koska yrityksen pelko johtuu siitä. Löydät hyvän lakimiehen ja menet oikeuteen. Minulla oli tapaturma asianajajan luona, joten lääkäri ilmoitti jalkani pysyvistä vaurioista ja yritys kirjoitti päästäkseen eroon minusta, kun minua ilmoitettiin ja minulla oli työtapaturma. Jos se ei ole valmis, jatka ostamista niin paljon kuin pystyt, sillä ei ole väliä, kuukauden ja 1 kuukautta myöhemmin yrityksen on maksettava niistä.

Näytetään 2 vastausta - 1-2 (yhteensä 2)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.