Saksan huoneen esittely

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    burcuxnumx
    osallistuja

    Ystävät, minulla on huomenna kotitehtävät, olisin erittäin iloinen, jos voisitte auttaa minua. Sängyni oikealla puolella on vaatekaappi, työpöytäni on huoneeni vasemmalla puolella ja minulla on kirjahylly oikeassa takaosassa seinä. Kuinka voin sanoa sen? :hämillään:

    reyyan kohteeseen
    osallistuja

    Ystävät, minulla on huomenna kotitehtävät, olisin erittäin iloinen, jos voisitte auttaa minua. Sängyni oikealla puolella on vaatekaappi, työpöytäni on huoneeni vasemmalla puolella ja minulla on kirjahylly oikeassa takaosassa seinä. Kuinka voin sanoa sen? :hämillään:

    Es gibt einen Kleiderschrank, ein Schreibtisch, ein Bücherregal ja ein Bett meinem Zimmerissä.
    Es gibt meinen Kleiderschrank auf der rechten Seite meines Betts. Es gibt meinen Schreibtisch auf der linken Seite meines Zimmers und auf der rechten Seite gibt es meinen Bücherschrank.

    Minulla on huoneessani vaatekaappi, kirjoituspöytä, kirjahylly ja sänky.
    Minulla on vaatekaappi sängyn oikealla puolella. Minulla on työpöytä huoneeni vasemmalla puolella ja kirjasto oikealla.

    Itse asiassa ei ole oikein tehdä kotitehtäviäsi. Kirjoitit sen muutamassa paikassa, joten yritin auttaa, mutta tarkistat sen joka tapauksessa hyvin? sekalaisia ​​lauseita, koska  ;)

    burcuxnumx
    osallistuja

    Kotitehtäväni eivät ole muutenkin niin lyhyitä, tein muut, nämä olivat lauseita, joiden kääntäminen oli vaikeuksia, kiitos käännöksestä. :)

Näytetään 2 vastausta - 1-2 (yhteensä 2)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.