saksa kurssi

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    tiukasti
    osallistuja

    Hei ystävät. on kulunut noin 6 kuukautta siitä, kun tulin Saksaan, mutta kurssini on vasta alkamassa. Aloitan 2 päivää myöhemmin. Menin tapaamiseen, he tekivät testin, mutta ei vielä vastausta. Kurssilla olevat ovat yleensä ihmisiä jotka puhuvat saksaa, joten luulen, että ne eivät näytä alkavan tyhjästä. Uskon, että aiheet menevät nopeasti. Kurssini on 5 päivää viikossa ja klo 8.30–12.45. Olisin iloinen, jos ilmoittaisit minulle nämä ongelmat.

    esraaras
    osallistuja

    Kävin kurssin kahdessa eri Saksan koulussa. Ensimmäisellä kurssilla, johon osallistuin, opettajat olivat turkkilaisia, mutta turkin puhuminen oli kiellettyä, joten sinä et voinut esittää kysymyksiä ja saada vastauksia paikoissa, joissa jäit jumiin En voinut oppia paljon, suoraan sanottuna, en tiennyt mitään, koska olin uusi Saksassa, mutta siellä olevat opiskelijat istuivat saksaksi vuosia. He tiesivät ja heillä ei ollut vaikeuksia ymmärtää. Sitten muutin koulussa, opettajat olivat saksalaisia, mutta he opettivat erittäin hyvin, opin enemmän kuin ensimmäistä kertaa. En usko, että siitä tulee vaikeaa. Tärkeää on, että sinun pitäisi tehdä se uudelleen vahvistaaksesi aiheita kotiin tulon jälkeen, ja puolisosi on oltava erittäin kärsivällinen. älä kysy häneltä liikaa kysymyksiä, mielestäni käytä vain vaimoasi sanakirjana, joten kysy sanojen merkityksiä :))

    toimittaja
    osallistuja

    Hei kaverit;

    Saksaan saapumisestani on kulunut 9 viikkoa ja kurssin aloittamisesta 6 viikkoa. Ennen kurssin aloittamista he tekivät tasonmääritystestin ja vastasin 65 kysymyksestä 40 kysymyksestä oikein ja he aloittivat minut "intensivkursilla" ( 430 tuntia), aluksi olin onnellinen, loppujen lopuksi 630 tunnin sijasta tein 430 tuntia. Aioin tehdä kellon, ajattelin, että minulla on 200 tuntia säästöjä sekä taloudellisesti että ajallisesti, mutta kun kurssi aloitin, tajusin, että olin yksi harvoista luokassa, joka ei osannut puhua käytännössä :) Mutta kieliopillisesti eroa ei juurikaan ollut, itse asiassa voin sanoa, että olen parempi kuin useimmat heistä, ja ymmärsin sen heidän kanssaan Erona minun ja opiskelijoiden välillä on sanavaraston ero ja Saksassa asumisaika.. Esimerkiksi luokan uusin jäsen on asunut Saksassa 5 vuotta ja on jopa joitain, jotka ovat asuneet Saksassa 11 vuotta, kun taas olen ollut vain kuukauden Saksassa ja aloitin kurssin. Minun täytyy puhua muiden kanssa kurssin aikana, vaikka se olisi Tarzanissa. Muuten kurssin opettaja on myös saksalainen. Joskus on hetkiä, jolloin en voi ilmaista ajatuksiani, sanat jäävät suuhuni ja tunnen oloni punajuureksi luokassa, opettajan edessä, mutta...:)Esimerkiksi toissapäivänä kaikki kysyivät toisiltaan: "Oliko se gestern abends gemacht?" Vastaukseni oli: "gestern abends habe ich fernsehen gegessen." Sitten kun näit kaikkien nauravan, ajattele minua... Kuten sanoin, Joudun myös hassuihin tilanteisiin, mutta olkoon se ROCKia...hän tämä antaa minulle motivaatiota, minulla on monia syitä oppia :) Joka tapauksessa mielestäni edistyn pikkuhiljaa käytännössä..
    Mitä tulee sinuun, luulen, että aloitat nollasta, sinun ei tarvitse ajatella, kaikki luokassasi ovat tasollasi, he tarvitsevat enemmän kuin sinä muutaman sanan tai, kuten sanoin, eläneen ajan.. kaikki, sitä kutsutaan "kielikurssiksi", aiomme oppia, koska emme tiedä, mitä tekisimme jos tietäisimme, eikö niin?:))

    Kunnioittaa

    tunteet kaukana
    osallistuja

    Ystävät, neuvoni teille on aloittaa kurssi alusta tullessanne Saksaan... Kyllä, te tiedätte jotain kieliopillisesti, mutta uskokaa minua, te ette tiedä itse asiassa mitään, luulette vain tietävänne! Kun puhut, tuijotat vain! Kyllä, he testaavat sinua aluksi, riippumatta siitä, kuinka hyvä menneisyytesi on, aloita tyhjästä. Ja opettajasi olla saksalainen! Kyllä, se voi olla sinulle vaikeaa, mutta opit puhumaan saksalaisen edessä, joten et tunne olosi oudolta puhuessasi muiden saksalaisten kanssa!

Näytetään 3 vastausta - 1-3 (yhteensä 3)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.