SAKSAN KURSSIN ONGELMA

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    tugce_doerj on
    osallistuja

    OLEN OLEN KURSSILLA marraskuusta lähtien, TARVITSEEMME TEHDÄ A1, A2 ja B1 NORMAALIN. Tenttiin on jäljellä yksi kuukausi, mutta olemme vielä puoli A1-luokan. En voi suorittaa tenttiä vanhentuneella suurella. OLEMME KOKEILUKOKEUS 2 YLI 45. Sain kirjeen ja lukuun ottamatta puhetta. Et tiedä JÄRJESTELMÄN MUTTA, ANTAMME AINA PISTEITÄ LESENILLE. Minun täytyy saada vähintään 28 näissä kahdessa kokeessa B2: n saamiseksi. PUHEEN- JA KIRJOITTAMISPISTEET, JOITA EI SAATTU JOS EI SAA PIENÄT PISTEITÄ HORENISTA JA LESENISTÄ, VOIT TÄYTTÄÄ SEN KIRJEELLÄ JA PUHEELLA, HOCA

    SE ON NOLLAJÄRJESTELMÄ. EMME VOI OPISKELLA AINEITA NOPEASTI, KOSKA ARVOTASO ON ALHAINEN, HE HALUATKO MEIDÄN SUORITTAMAAN B2-KOETTA ENNEN A1 SUORITTAMISTA. ESIM AUSLANDERBEHORDEYE KIRJOITTAA KIRJE JA VALITUSKURSSI. OTIN KURSSIN 5 KUUKAUDEN turhaan. JOS EN HYVÄKSY KOKETTA, UUDELLEEN 5 KUUKAUTA... MIKÄ JÄRJESTELMÄ ON SINULLE? MITÄ TEEmoja B1:ssä ON? Ajattelen kenties TYÖSKENTEEN KOTONA JA SÄÄNTÄNÄNÄLÄNI

    MuhaяяeM
    osallistuja

    Jos annat tietoja myös saksan kurssin sijainnista ja nimestä, ilmoitat ja varoitat muita jäseniä ja vierailijoita.

    tugce_doerj on
    osallistuja

    plauen-euro schule…

    netalman by
    osallistuja

    Hei,

    Saksan kursseilla ennen kurssille pääsyä annetaan itse asiassa sijoituskoe, jota ei kai tässäkään oteta huomioon. Se vaihtelee Saksan osavaltion mukaan. Vaikka jotkut antavat 3 vuoden armonajan ja kurssit opetetaan hyvin hitaasti, ja vaikka saksaa opetetaan alusta alkaen jopa A1-todistuksen saaneille, joissain osavaltioissa sanotaan "tuo B1-todistus yhden vuoden sisällä tai me ei anna sinulle istuntoa."

    Ystävät, saamme niin paljon valituksia, että uskon sen; Turkki etsii näitä vikoja, mutta kansakuntamme '' Riippumatta siitä, mikä menee tarpeeksi hyvin Saksassa tai jos muuttaisimme hetkeä sitten, katsotaanpa, kuinka hänen on määrä mennä naurettaville kursseille, kaikki edestä. On jopa niitä, jotka tuskin läpäisevät kokeen 8. yrityksellä, mikä on erittäin helppoa ilman riittävää infrastruktuuria. Syynä on väärä valinta kurssia valittaessa. Ja kun menemme Saksaan, kuulemme paljon valituksia, kun ystäväni valitti, Saksa tulee heidän nenästään, kurssilla on pelottavia unelmia. Koska saksalaiset opettajat puhuvat vain saksaa, ja he selittävät myös hidasta kielioppia, joka on kaukana kielestämme. Ja tietysti he ajattelevat, että henkilö, jolla on A1-todistus, näki ja oppi luonnollisesti nuo aiheet tuossa puitteissa. Mutta koska on olemassa nopeutettu - ÄÄNEN VALMISTELUKURSSI - joka on valmisteltu näkemättä vastauksia tenttikysymyksiin näkemättä sitä, kun menet Saksaan, antamaan esimerkin, kun sanot mikä on 2 kertaa 2 oppimatta 2222 kertaa 22222, siitä tulee painajainen. Valitettavasti tällaisia ​​ongelmia syntyy, kun eri koulutustasoa ja eri-ikäisiä ihmisiä täytetään luokassa, kuten tässä tapauksessa tapahtuu. Minä, älä ole vihainen, olen Turkissa jo saksa täällä opi te kaikki tapauksen. Lippujen määrä 30% tilastoina tai Anna-kirjeinä, Lizin kirjeessä sanottiin, että ulkoa tekeminen tekee nimestä paljon haaroja jopa maailmassa, kuten opetetaan rukouskurssia.

    tugce_doerj on
    osallistuja

    Olen hieman erilainen kuin kuvasi tilanne. Sain a1-todistuksen Istanbulista, opettajamme oli erittäin hyvä, opimme kaiken tarvitsemamme kurssilla. Olen yrittänyt oppia saksaa siitä lähtien, kun tulin tänne. Tiedän kuinka tärkeää ja välttämätöntä saksan oppiminen on elää Saksassa. Asun Itä-Saksassa, samoin kuin suurkaupungeissa, sekaan turkkilaisten kanssa ja opin saksaa huolimattomasti.Katso lämpötilani, minulla ei ole aavistustakaan, koska kaupungissa ei ole muuta turkkilaista kuin minä.

    Kurssin aiheen suhteen minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa syödä. He eivät avaa luokkaa ilman 20 ihmistä täällä. En avannut mitään koulukursseja läheltäni tänä vuonna. Käyn joka päivä 4 kaupungissa. Olen tiellä 3.5 tuntia. Nousen kello 5 aamulla ja tulen kotiin klo 4 illalla. vain oppia saksaa, anna minun tehdä se ensi vuonna b2-c1.

    Kun aloitimme kurssin, he määrittivät tason. Aloitin A2: sta. Kysyin aloittaessani kurssin, b1 tehdään, he vastasivat kyllä. mutta kun opettaja kastuu niin hitaasti, kastumme vain a1 ja puolet a2n: stä. Kuukautemme on b1-tentti, mutta emme oppineet mitään b1-nimellä.

    Nyt voinko valittaa tästä kurssista? En ole asunut täällä vuosia, anna minun ottaa b1 ennen kuin saan oppitunnit. Meillä oli koekoe, en ymmärtänyt mitään.

    reyyan kohteeseen
    osallistuja

    Ystäväni, otin B1-kokeen viime vuonna. Voin antaa sinulle tietoja kurssista, jolla kävin. Suoritin kurssin VHS: ssä, Volkhochschulessa. ensin meille tehtiin koekoe. Tentin tuloksena jatkoimme samassa luokassa niille, joilla oli hyvä arvosana tai ei, ja meillä oli 3 erilaista opettajaa. Lyhyessä ajassa kaikkien taso saavutti saman tason. saimme valmiiksi HUEBERin A2-kirjan. Tarkoitan, emme ole nähneet yhtään B1-kirjaa. vain puolitoista kuukautta ennen tenttiä opettajat antoivat meille jatkuvasti kokeita. paitsi Hören ja Lesen, he suorittivat HÖRENin, LESENIN, SCHREİBENIN JA SPRECHENIN puolitoista kuukautta kestäviin kokeisiin, ikään kuin olisimme todellisessa tentissä. Ensimmäisessä tentissä saamani arvosana oli melkein kuin tulos. Näin tasoni nousevan jatkuvien kokeiden seurauksena. olemme työskennelleet paljon kirjeessä. He antoivat aiheita ja kirjoittivat kirjeitä melkein joka päivä.Kokeilukirjeemme arvioitiin ja arvosteltiin. Kun taas on paljon, arvosanat nousevat. ihmisillä on myös kokemusta.
    He saivat jopa SPRECHEN-osion tekemään kuin todellinen tentti. He antoivat meille kuvitettuja papereita ja saivat kuvaamaan mitä näimme. He järjestivät sen yhdessä kahden ihmisen kanssa, esimerkiksi teimme suunnitelman ystävän syntymäpäivästä. Opettajat esittivät meille kysymyksiä. esitelimme itsemme. Nämä olivat mallikokeita, jotka annettiin meille vain puolitoista kuukautta. Edistyin itselleni näillä koekokeilla. En ymmärrä, miksi kurssisi ei vieläkään anna pilkkikokeita. Okei, emme käsittäneet B1-kirjaa.
    Mutta lainasin HUEBERin ja SCHRITTEn B1-kirjoja kirjastosta. Työskentelin heissä kotona. Kirjoitin näytteitä kirjeistä, joita VHS opetti meille. 18 yksikköä. katso täältä, jos haluat. koska kirjeessä olevat aiheet ovat yksi ylös ja alas sama. Kirjoitin sprechen-osioon.
    Sanon myös, että teen B2: ta juuri nyt. mutta kirjamme on B1.

    Haluaisin antaa teille B1: n aiheet, eli aiheet, jotka sinun on valmistauduttava tenttiin.
    Kirjeessä tärkein kysymys on konjunktiot. niin kuinka monta lauseissasi NEBENSATZ ja HAUPTSATZ sekä näiden kahden lauseen yhdistävät yhdisteet (weil, dass, denn, oder, trotzdem, obwohl, deswegenOpettajamme itse sanoivat, että jos teet lauseita … jne., he antavat sinulle eniten pisteitä sieltä.

    yhdessä AKTIIVISET Lauseet passiivisella lauseella Keskity kohteisiin. Koska passiivinen lause on kirjeessä erittäin välttämätön.
    AJAT: nykyinen aika (prasens), menneisyys (perfekt tai prateritum) Keskitin enemmän täydellisyyteen. se näyttää minulle helpommalta. tulevaisuutta ei käytetä paljon. prasenit ovat riittäviä, koska ne ovat sekä läsnä että läsnä.

    artikkeleita. nominativ, akkusativ, dynaamiset ja genitiivitilat. vakavuus tiettyjen esineiden ja määrittelemättömien esineiden kanssa
    r. Adjektiivinen taivutus (esim. Das KLEINE kind) 

    ja PROSITIOSSA KÄYTETYT TAVARAT Ehdotan, että muistat. Jos tiedät, mikä verbi saa minkä alkuosan, voit tehdä lauseista helpompia.
    FÜR GARANTİEREN, AN ERİNNERN, UM (SİCH)BEWERBEN, UM(SİCH)KÜMMERN, MİT (SİCH) TREFFEN…… jne.
    Maaverkosta on myös koenäytteitä. voit testata itseäsi siellä.
    Jos sinulla on ongelmia, olen valmis auttamaan sikäli kuin tiedän. Minulla on resurssit, joiden kanssa olen työskennellyt kurssilla. Onnea.

    tugce_doerj on
    osallistuja

    Kiitos kirjoituksestasi. Opimme juuri baglaclarin. Viime viikolla opimme adjektiivit uudeksi. Olemme vasta puolivälissä. Praeteritum emme kastaneet mitään :) emme kastuneet Genetivissä. he osoittivat tällaisia ​​passiivisia lauseita ja hyväksyivät.

    On todella tärkeää, että meidän on saatava vähintään 45/33 horenissa ja lesenissä. Kirje ja puhe ovat vain muistiinpanoja. Emme saa pisteitä kuten sinä. Esimerkiksi Lesenistä ja Horenista sain 1 pistettä. He täydentävät 30 pistettä kirjeillä ja puheilla. He antavat sinulle jo 3 kirjainta. yksi taso a2, yksi taso b2. Jos valitset a1:n, vaikka lauseesi olisi kuinka siisti ja kattava, kirjoitat a2-kirjaimen päässäsi...

    Olen luokan uusin oppilas. He kaikki ovat ulkomaalaisia, joilla on vähintään 3 vuoden kokemus. Tästä huolimatta keskustelimme asiasta turhaan 1 kuukautta. Entä jos lopetamme a3 nyt... Yritän tehdä jotain itse, katsotaan onko loppuni hyvä.

    Tiedän 18 kirjainta, sanelin ne, yritän kirjoittaa ne kaikki itse. Suoraan sanottuna, en ole enää lähetyksessäni, haluan antaa kurssin päättyä ensin, koska olen hyvin väsynyt.

    Olen 5 kuukautta herännyt joka päivä kello 5 ja pomppinut teillä lumessa ja mudassa, ajatellut oppivani saksaa, mutta nyt näen, että kaikki oli turhaa. Kurssin lopussa poistamme kaikki käsittelemämme aiheet ja valitamme niistä. En edes välitä maksamistani rahoista. Tiedän erittäin hyvin, kuinka vaikeaa on matkustaa 4 kaupungin päähän täältä bussilla tai junalla joka päivä. En jätä näitä sinulle...

    Luojan kiitos, opettajani Istanbulissa oli niin hyvä, häneltä opistani tuli perusta, toistimme sen, mitä hän opetti minulle ensimmäisten 3 kuukauden aikana... Mikä parasta, näemme tuloksen ensi kuussa.

    Kiitos avusta... okei :)

    Bthnkdgn
    osallistuja

    Saksan kursseilla vaikein osa on B1. Itse asiassa A1:ssä ja A2:ssa ei mainita sellaisia ​​aineita kuin genetiikka tai passiivisuus, ja minulla oli erittäin vaikeaa B1:ssä. Kävin kurssilla 3 kuukautta, aloitin kurssin myöhässä, minulla ei ollut toivoa läpäistä, mutta rajoittuin puhumaan hyvin kirjallisesti ja sain B1-todistuksen.

    hampurissa

    Lesen / Horen

    schreiben

    Luokiteltu Sprechen-nimisten osioiden mukaan

    Voit esimerkiksi saada sprechen b1 hören a2-nuotin, niin näet osan, jota et voinut ohittaa uudelleen.

    Pääsin hädin tuskin läpi. Koska kävin B1-kurssilla 3 kuukautta, aloitan nyt B2-kurssin. Sanotaan, että B2 on erittäin vaikea. Suoraan sanottuna A1 ja A2 ovat tarina. Saksassa vaaditaan vähintään B1 ja B2 eikä edes B1 riitä joihinkin ammatillisiin kursseihin ja töihin.

    tugce_doerj on
    osallistuja

    Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi. b1 ei riitä, tarvitset vähintään b2 oikean saksan kielelle. Kukaan ei löydä lämpöä täällä puhumalla kissasta. vain turkkilaiset yritykset tuottavat lämpöä. onnea

    Mehmet voi
    osallistuja

    hei, sain yhden vuoden istunnon ja ulkomaalaisten poliisi sanoi, että minun pitäisi mennä myös B1-kurssille. Volkshoch antoi Schulelle rekisteröitävän asiakirjan. Täytyykö minun mennä Volkshoch Schuleen? Esimerkiksi, jos ilmoittaudun johonkin Goethen sivuliikkeeseen Saksassa ja hyväksyvätkö he saamani B1-varmenteen?

    Tietääkö kukaan todella tästä aiheesta?

    kiitos

    tugce_doerj on
    osallistuja

    En tiedä järjestelmääsi valtiossa, mutta he antoivat minulle koulun opiskelijan sieltä, sanoivat gorsurun. 1 kurssi avattiin jo täällä ulkomaalaisten puutteen vuoksi. mutta jos se sattuu aikaisemmin, menisin hänen luokseen. Valitsisin itse luettelosta.

    tugce_doerj on
    osallistuja

    Heidän minulle antamassa luettelossa ei ole mitään goetheä, ystäväni on vain VHS ja euro schule. Hyväksyvätkö he Goetin? Mitä he tekevät? Luulen, että kysyt häneltä, mene hänen luokseen, mikä on rahasi?

    netalman by
    osallistuja

    Hei,

    VOLKSHOCHSCHULE on erittäin hyvä laitos. Vähintään GETHE. Jopa jotkut opettajat tulevat GOETHEsta, ja jopa kielten lääkärit ovat opettajissa. SINUN TIETOSI.

    tugce_doerj on
    osallistuja

    Jos en läpäise tenttiä nyt, joudun odottamaan VHS:n avaamista, ei ole muuta vaihtoehtoa...

    Muuten, kuinka kauan kestää saada b1-varmenne? Olen viisumini vuoteen 2014 asti. Täytyykö minun ottaa se tänä aikana vai tietääkö kukaan siitä aiemmin ???

    saaleski
    osallistuja

    Aloitin Halkesta aloittamaan saksan kielen jossain
    Jos parannuksia tapahtuu, tulevia erikoiskursseja sovelletaan…

    reyyan kohteeseen
    osallistuja

    Jos en läpäise tenttiä nyt, joudun odottamaan VHS:n avaamista, ei ole muuta vaihtoehtoa...

    Muuten, kuinka kauan kestää saada b1-varmenne? Olen viisumini vuoteen 2014 asti. Täytyykö minun ottaa se tänä aikana vai tietääkö kukaan siitä aiemmin ???

    Sinun on otettava se vuoteen 2014 asti. Sinun ei tarvitse ostaa sitä juuri nyt. Mutta kun menet kokoukseen viisumipäivänä vuonna 2014, sinulla on oltava B1-todistus, eli saadaksesi määrittelemättömän oleskelun. Jos B1: ää ei ole, he antavat silti istuntoja tiettyyn aikaan saakka. 

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 23)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.