Saksalaiset A1-testit

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    Ezggg
    osallistuja

    Hei ystävät, haluan oppia A1-kokeen suorittaneiden kokemuksista. Voitko kirjoittaa kokemuksiasi kurssista ja tentistä

    yenicerixnumx
    osallistuja

    tervehdys

    Tulin tenttiin Ankarassa. Koska Istanbulissa on niin paljon jonoja :) Vain yhden kuukauden kurssi riitti minulle, tietysti katselin monia saksalaisia ​​kanavia Internetistä kotona. Tiedät, että tentti on 1 vaihetta. Hören, lesen, sprechen, schreiben. Hören lesen schreiben on helppoa, mutta olen hieman jumissa, koska cd-konsertti on vaikea jollekin, joka ei ole tottunut kieleen. Myös luokan ääni kuulostaa musiikista. Älä innostu sprechenistä. Olen keksinyt uuden kielen, jonka aion perustaa lauseilla. Kolme kaveria tuli sisään kanssani. olimme kaikki kauheita toisistamme. mutta ohitin, en tunne muita. Anna vastauksia miettimällä rauhallisesti. koska muut ihmiset tietävät mikä se on. Löydät nyt paljon materiaalia A4-kokeista sivustolta, Jumala auttaa sinua

    sikeästi

    marttyyri şüheda
    osallistuja

    Hei, Jumala auttakoon sinua, tämä on vaikeaa aikaa. Tein kokeen myös Ankarissa, Istanbul on kiireinen.Se pitää seurata hyvin, muuten et ehkä pääse kokeeseen suunnittelemana päivänä.Kokeen suorittaminen ei ole vaikeaa, mutta jännitystä voi häiritä kaikkea.Koska olen käynyt monta tenttiä niin se ei vaikuttanut minuun.Sikäli kuin kokeessa havaitsin, ihmiset eivät voi tehdä edes kovin helppoja kysymyksiä jännityksen takia. Kuuntele paljon Hören-osiossa, kuuntele saksaa joka päivä, useimmat heistä rokkaavat tätä osiota, mitä enemmän sanoja tiedät Lesen-osiossa, sitä paremmin ymmärrät sinulle annetun tekstin. Kun sanon sanoja, minä tarkoittavat A1-tason sanoja, jos ne ovat schreiben, kirjoitat kirjaimia, niille on runsaasti kirjaintekstejä tällä sivustolla ja muilla sivustoilla. Opiskele kirjeessä tärkeää kielioppia Jos osaat kieliopin hyvin, voit tehdä oikein lauseita. Sprechen on itse asiassa erittäin helppoa, mutta koska se puhuu, niin vaikein ja jännittävin osa on tässä osassa, esittelet ensin itsesi, sitten on kortit, korteissa on sanoja, kysyt niistä kysymyksiä. Jos haet tätä osa tällä sivustolla, löydät sanat ja kysymykset. Ystävät, jotka tulivat tähän osioon kanssani, olivat niin innoissaan, etteivät voineet puhua ollenkaan, joten kiinnitä huomiota tähän. Älä unohda yhtä paljon pisteitä jokaisesta osiosta. Jos sinulla on muita kysymyksiä, vastaan ​​niihin. Onnea.

Näytetään 2 vastausta - 1-2 (yhteensä 2)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.