Saksan% 100in pysyvä sana muisti, joka muistuttaa satoja saksalaisia ​​sanoja

> foorumit > Aktiivinen oppiminen ja saksankielisen sanastuksen menetelmät > Saksan% 100in pysyvä sana muisti, joka muistuttaa satoja saksalaisia ​​sanoja

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    strongmist on
    osallistuja

    Hei ystävät
    Halusin lyhyesti jakaa menetelmän, jonka ajattelin ja käytin itseäni ja saavutin 100-prosenttisen menestyksen.
    He sanovat, että kieli on unohdettu, mutta jostain syystä ihmiset eivät kysy, miksi äidinkieltä ei unohdeta.:)
    Ihmisillä on kahdentyyppistä muistia, jatkuva mutta jatkuva, lyhytaikainen ja pitkäaikainen, pitkäaikainen muistaminen kulkee uudelleen.
    Ensinnäkin olen joku, joka otti A1-kokeen ja aikoi aloittaa elämän perheenyhdistämisellä Saksassa, olen ruoka-insinööri, ansaitsin 15 pistettä 89 päivää sitten, mutta edellinen tentti oli 54 sanavarani puuttumisen vuoksi
    Joka tapauksessa työn ydin on löytää 14 sanaa joka päivä (esimerkki A1 A2 B1 -kirjoista) ja kirjoittaa ne säännöllisesti muistikirjan toiselle puolelle ja kirjoittaa muistikirjan takaosaan, jossa sanalla ei ole merkitystä, ja toistaa samat sanat joka päivä tarkastelematta merkitystä. Sanojen sanasto luodaan.
    Minulla on nyt yli 1000 sanastoa, enkä edes ajattele toistamieni sanojen merkitystä.
    Uskokaa minua, kahden vuoden kuluessa, puolen tunnin päivässä, 2 sanan pakkaus avaa sinulle monia ovia kielellä ja muilla elämäsi alueilla.
    Toivon edelleen, toivon voivani antaa idean.
    anna sen tulla helposti

    slvia
    osallistuja

    Saksan kielen oppijana luulen, että jaatte hyvin, teen sen nyt 14 sanaa joka päivä, kiitos jakamisesta (:

    saaleski
    osallistuja

    Kannattaa kokeilla

    Rodolfo
    osallistuja

    Kielen oppiminen voi olla pysyvämpää tietyllä teknisellä työllä, kuten sanoitte. Voi, jos vain voimme soveltaa sitä täysin :) Kiitos jakamisesta.

    alicorak
    osallistuja

    yuppi:) yuppi:) yuppi:) yuppi:) kiitos

    nauraa
    osallistuja

    Kiitos, yritän :)

    reyyan kohteeseen
    osallistuja

    Onko sinulla linkkiä tai jotain? Miksi en näe? ???

    shamata
    osallistuja

    Onko sinulla linkkiä tai jotain? Miksi en näe? ???

    Työn ydin on löytää 14 sanaa joka päivä (esimerkki A1 A2 B1 -kirjoista) ja kirjoittaa ne säännöllisesti muistikirjan toiselle puolelle ja kirjoittaa ne muistikirjan takaosaan, jossa sanalla ei ole merkitystä, ja toistaa samat sanat joka päivä tarkastelematta merkitystä.

    alicorak
    osallistuja

    tickoff:) tickoff:) tickoff:) yuppi:) yuppi:) taputtaa:) taputtaa:) taputtaa:) taputtaa:) taputtaa:)

Näytetään 8 vastausta - 1-8 (yhteensä 8)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.