Saksan kansalaisten palkkasumma

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    nsyyn
    osallistuja

    Hei ystävät,

    vaimoni on Saksan kansalainen ja tekee ausbildung. Onko heillä palkkaongelma perheenyhdistämisessä? Jos olet hiljattain hakenut viisumia, voitko vastata?

    Minulla on viisumimääräys 15. tammikuuta, ja tämä asia on mielessämme.

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Saksan kansalaiset eivät pyydä palkan bodrasi, älä huoli, ei hätää.

    nsyyn
    osallistuja

    Saksan kansalaiset eivät pyydä palkan bodrasi, älä huoli, ei hätää.

    Sir, ovatko nämä tiedot varmoja? Kuulimme, että sitä halutaan uusimpien lakien mukaan.

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Minun täytyy etsiä sivustolta, jolla on lakeja, en usko, että laki on muuttunut hieman

    Sir, ovatko nämä tiedot varmoja? Kuulimme, että sitä halutaan uusimpien lakien mukaan.

    mustafad
    osallistuja

    Professori, minulla on sama tilanne. Vaimoni on Saksan kansalainen, 3 kuukauden palkkaa on pyydetty. Odotamme nyt kolmen kuukauden kellarin valmistumista asiakirjojen toimittamiseksi. Jos et halua tehdä suunnitelmaasi pyydettyäsi, tämä on tilaisuutesi.

    nsyyn
    osallistuja

    Professori, minulla on sama tilanne. Vaimoni on Saksan kansalainen, 3 kuukauden palkkaa on pyydetty. Odotamme nyt kolmen kuukauden kellarin valmistumista asiakirjojen toimittamiseksi. Jos et halua tehdä suunnitelmaasi pyydettyäsi, tämä on tilaisuutesi.

    Toivon, että sitä ei haluta, joten miksi palkkapalkkaa pyydetään joltakin ammattilaiselta?

    Jos tilanne selviää, voitko kirjoittaa tähän?

Näytetään 5 vastausta - 1-5 (yhteensä 5)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.