Hätäapua avioero.

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    derbederxnumx
    osallistuja

    Hei ystävät, noin 2 vuotta ja 4 kuukautta olin naimisissa vaimoni kanssa saman katon alla ja vaimoni loputtomat valheongelmat ja avioliitto 1 päivässä ei ollut minulle. Päivää jäljellä istunnon päättymiseen ja 25 viikkoa sitten tein Hakemukseni, vaimoni evraga getrennt leben kirjoitti, allekirjoitti sen, luovutti sen, Auslanderbehorde ei antanut minulle cvp: tä, menin itse ja siellä oleva henkilökohtainen rasistinen ystäväni sanoi tyhmyyksiä, kuten tarkoitus olla täällä on minulle ja sanoi ei jatka istuntoa. Suoritin b2-perehdyttämiskurssin, asuin samassa talossa 1 vuotta ja annoin 2.5 vuotta tälle vaimolle. Mitä voin tehdä nyt ihmiset stuttgart Olen 10 km päässä baden w. En ole voinut työskennellä yhdessä yrityksessä yhden vuoden keskeytyksettä, mutta en ole saanut sosiaaliavustusta muissa yrityksissä vasta tänään ja olen maksanut hänen talonsa lainan ennen kuin menin naimisiin tulemisesta lähtien ja nyt olen juhlatyö melkein 25 kuukautta.
    Työskentelen suuressa yrityksessä zeitfirman kautta. Tarvitsen kiireellistä tukea. Minulla ei ole ketään. Vaimoni tahrii minut, ainoa vika on, että siitä päivästä lähtien, kun tulin Saksaan, työskentelin, työskentelin, olin yhteydessä kotiini, perheelleni .. Se oli vähän pitkä.

    fuk_xnumx
    osallistuja

    Münchenissä on perushevosenkengät, sanon asiantuntija näissä asioissa, jotkut sanovat, että sinun täytyy olla naimisissa 2 vuotta, jotkut sanovat, että sinun täytyy pysyä naimisissa 3 vuotta, jotkut sanovat, että laissa ei ole paljon ihmisiä , mutta luulen, että he jatkavat pahin istunto 1 vuosi 1 vuosi. 

    derbederxnumx
    osallistuja

    Münchenissä on perushevosenkengät, sanon asiantuntija näissä asioissa, jotkut sanovat, että sinun täytyy olla naimisissa 2 vuotta, jotkut sanovat, että sinun täytyy pysyä naimisissa 3 vuotta, jotkut sanovat, että laissa ei ole paljon ihmisiä , mutta luulen, että he jatkavat pahin istunto 1 vuosi 1 vuosi.

    Otin yhteyttä häneen ja hänellä on 3 tuhatta euroa kulukuluja, katsotaanpa mitä tapahtuu, kun valitamme.

    volkanxnumx
    osallistuja

    Ensinnäkin, parane pian. Pysyn reutlingenissa. Jos haluat jättää yksityisen numerosi, autan niin paljon kuin pystyn.

    derbederxnumx
    osallistuja

    Ensinnäkin, parane pian. Pysyn reutlingenissa. Jos haluat jättää yksityisen numerosi, autan niin paljon kuin pystyn.

    Heitin numeroni erikoisveljestä

    tunteeton
    osallistuja

    Terveisiä ennen tätä säiettä paljon. Jaoimme ja kommentoimme, haluan yrittää auttaa uudelleen. Puolisosta riippumattoman viisumin saamiseksi sinun on oltava saman katon alla 2 vuotta, jos puolisosi on Turkin kansalainen, 3 vuotta. Jos saat jalat, jos teet, he kutsuvat yleensä ulkomaalaisia ​​ympyröitä takaisin VSA: n turkiedeelle luulemaan, että he eivät tunne lakia kaikille, vaikka tällaisia ​​oikeuksia ei ole. VAKUUTETTU pitämään istunto. Inspiroi Turkia. Ei kuitenkaan ole ongelmaa, joka tapauksessa, avioerojakso kesti kaksi vuotta, esimerkiksi he antavat asuinpaikan tuona aikana ja niin kauan kuin jatkat työskentelyä, palaat viisumityöntekijän viisumiin ja tärkein kohta tässä on inspiraation turkki. Jos ansaitset 1000 euroa, työskentele, älä saa mitään valtiontukea paperilla. Jos asut nyt erillään, se pidentää määräämättömää oleskeluaikaa.Sinun on työskenneltävä 5 vuotta, eikä se ole ongelma. Henkilökohtainen pyyntöni sellaisilta ystäviltä, ​​jotka kysyvät tällaisia ​​kysymyksiä, on lapsen kansalaisuus tai inspiraation kansalaisuus, jos kyseessä on avioliitto, jos perheenyhdistäminen on lapsen yli. Tekniset tiedot. Sitten voimme auttaa sinua tarkemmin.

    derbederxnumx
    osallistuja

    Terveisiä ennen tätä säiettä paljon. Jaoimme ja kommentoimme, haluan yrittää auttaa uudelleen. Puolisosta riippumattoman viisumin saamiseksi sinun on oltava saman katon alla 2 vuotta, jos puolisosi on Turkin kansalainen, 3 vuotta. Jos saat jalat, jos teet, he kutsuvat yleensä ulkomaalaisia ​​ympyröitä takaisin VSA: n turkiedeelle luulemaan, että he eivät tunne lakia kaikille, vaikka tällaisia ​​oikeuksia ei ole. VAKUUTETTU pitämään istunto. Inspiroi Turkia. Ei kuitenkaan ole ongelmaa, joka tapauksessa, avioerojakso kesti kaksi vuotta, esimerkiksi he antavat asuinpaikan tuona aikana ja niin kauan kuin jatkat työskentelyä, palaat viisumityöntekijän viisumiin ja tärkein kohta tässä on inspiraation turkki. Jos ansaitset 1000 euroa, työskentele, älä saa mitään valtiontukea paperilla. Jos asut nyt erillään, se pidentää määräämättömää oleskeluaikaa.Sinun on työskenneltävä 5 vuotta, eikä se ole ongelma. Henkilökohtainen pyyntöni sellaisilta ystäviltä, ​​jotka kysyvät tällaisia ​​kysymyksiä, on lapsen kansalaisuus tai inspiraation kansalaisuus, jos kyseessä on avioliitto, jos perheenyhdistäminen on lapsen yli. Tekniset tiedot. Sitten voimme auttaa sinua tarkemmin.

    Hei veljeni, vaimoni on Saksan kansalainen. Olen ollut naimisissa 2 vuotta ja 5 kuukautta ja työskennellyt. En ole saanut apua valtiolta, mutta valitettavasti jos törmäät rasistiseen henkilöön, se ei tapahtuu, jäät yksin uhkien kanssa. Joka tapauksessa, annoin sen perus nalalle, se kestää sen, mutta se maksaa vähän suolaa..

    tunteeton
    osallistuja

    Jos hän ei nuku, älä riko psykologiasi turhaan. Vaikka ulkomainen asunto aiheuttaisi ongelmia, saat rahaa asianajajalle, mutta saat viisumin puolisostasi riippumatta. Kukaan ei voi lähettää sinua ja jatkaa työskentelyä, ellet mene. 5 vuoden työn jälkeen saat rajoittamaton kunnioitus.

    muhendus
    osallistuja

    Jos en ole erikoinen, haluan kysyä jotain? Onko puolisosi saksalainen vai turkkilainen syntynyt Saksassa? Etkö tiennyt, että olit myös rasistinen menemättä naimisiin?

    Rasisti ei ole hänen vaimonsa, mutta ymmärrän ulkomaalaisviraston upseerin. Rasistinen ei muutenkaan mene naimisiin muukalaisen kanssa.

    derbederxnumx
    osallistuja

    Jos en ole erikoinen, haluan kysyä jotain? Onko puolisosi saksalainen vai turkkilainen syntynyt Saksassa? Etkö tiennyt, että olit myös rasistinen menemättä naimisiin?

    Miksi vaimoni on rasistinen veli? Virkailija, joka on rasistinen .. vaimoni on Saksan kansalainen turkki

Näytetään 9 vastausta - 1-9 (yhteensä 9)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.