Saksan kurssineuvonta, Tömer vai Goethe?

> foorumit > Yleiset saksan- ja saksankieliset A1-perheiden yhdistämiskurssit > Saksan kurssineuvonta, Tömer vai Goethe?

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    Musta keisari
    osallistuja

    Merhaabin ystävät Nimeni on Sinan ja olen juuri liittynyt foorumillesi. Haluan kiittää kaikkia, jotka ovat tehneet töitä sivustolle, jolla on mukavia viestejä. Kysymykseni osalta; Olen parhaillaan valinnassa kurssia ja olen iloinen, jos jaat kokemuksiasi Asun Bursassa ja työskentelen samanaikaisesti, sain tietoa molemmilta kursseilta, yhteenvetona,

    Tömer joka arkipäivä 2 tuntia 4 viikkoa 1 kurssi yhteensä 14 kurssia per kurssi 290 TL
    Goethe 2 päivää viikossa 8 viikkoa 1 kurssi yhteensä 8 kurssia 320 TL per kurssi

    Valmistumme Tömerissä 14 kuukaudessa, Goethedessä 16 kuukaudessa

    Minkä luulen minun aloittavan? Minulla on vähän pukeutumista saksaan, kuten olemme nähneet lukiossa, vaikka se onkin vähän unohtavaa. Kiitos etukäteen

    ATAAN2
    osallistuja

    Tämä on tietysti Piri Goethe, mutta emme voi huolehtia Tömerin menestyksestä,
    Mielestäni, koska menestys on kaikki kädessäsi, sanon, että valitset olosuhteet, joihin sopivat.
    Saavutukset

    Musta keisari
    osallistuja

    Jos Goethen instituuttien koulutuksen laatu ei poikkea kaupunkikohtaisesti, se on luonnollisesti meidän tehtävä. "Luulen, että ainoa ero kurssin välillä on se, että kurssia jatketaan 2 päivää viikossa yhtenä arkipäivänä ja toisena toisena päivänä. Mitä viikkotunteja pitäisi olla kielen oppimiseen. ?

    Vaikka olen jo aloittanut työskentelyn foorumin parissa, ei se mitään :)

    ATAAN2
    osallistuja

    Tärkein taakka on taas sinä, toistat oppitunnit joka päivä ehdottomasti huolimatta, vieraskielinen kieli on kiitämätön, unohdat, kun et käytä sitä.
    Jokainen päiväkurssi voi hukuttaa sinut hieman, jos sinulla ei ole perusasioita, mutta jos kysyt kouluttajilta ja kysyt koulutusohjelmia ja -menetelmiä, voit valita itsellesi parhaiten sopivan.

    Musta keisari
    osallistuja

    kiitos ehdotuksista  :)

    ATAAN2
    osallistuja

    Onnea Okei:)

    3,14
    osallistuja

    –> Kävin Tömerissä, kävin myös Goethen luona. Pidän enemmän Goethesta. Okei :)

Näytetään 6 vastausta - 1-6 (yhteensä 6)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.