almancax

> foorumit > Cafe almancax > almancax

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    smc-403
    osallistuja

    Eikö ystävien ole mahdollista tulla foorumiin, joka jätti loppuneen kärsimyksen taakse tai foorumi on joutunut noidankehään lyhyeksi ajaksi, syytä ei tiedetä, mutta foorumi on ehdottomasti hiljainen

    ääretön0604
    osallistuja

    Se johtuu siitä, että kesäloma on tullut....

    smc-403
    osallistuja

    Luulen, että he tekevät kauden finaalin kuten muutkin sarjat :D

    yö 2
    osallistuja

    SLM Toivon, että kaikilla on hyvin. No, olen täällä. Ystävät, en aio tehdä finaalia tai mitään muuta. :D

    smc-403
    osallistuja

    SLM Toivon, että kaikilla on hyvin. No, olen täällä. Ystävät, en aio tehdä finaalia tai mitään muuta. :D????

    olet jo riippuvainen näistä paikoista

    yö 2
    osallistuja

    SLM Toivon, että kaikilla on hyvin. No, olen täällä. Ystävät, en aio tehdä finaalia tai mitään muuta. :D????

    olet jo riippuvainen näistä paikoista

    niin se tapahtui  ;D ;D ;D ;D ;D

    yö 2
    osallistuja

    Tervehdys saksaksi, missä on ihmiset, oletko kadonnut…

    smc-403
    osallistuja

    Kysymys on missä ihmiset ovat, he joko nauttivat lomasta meressä tai juoksevat leipirahaa töissä o hmm, luulen että siellä on unisia ihmisiä :D

    yö 2
    osallistuja

    Kysymys on missä ihmiset ovat, he joko nauttivat lomasta meressä tai juoksevat leipirahaa töissä o hmm, luulen että siellä on unisia ihmisiä :D

    Olet oikeassa, minä türkiyeyy 403 tekstiviestiin gutmedimy Herhulle, mielestäni se hehe  ;D Tietysti loma-aikaa ei ole täällä, hehe  ;D

    3,14
    osallistuja

    Kyllä ystävät, nyt on kesä, kaikki ovat jossain... En myöskään voi kirjautua sisään koko ajan... ;D

    idat
    osallistuja

    No, sinulla on joka tapauksessa tärkeämpiä töitä 3,14 kunnioitettua veljeä tai sisarta  ;) ;D ;D

    yö 2
    osallistuja

    idas ilmeisesti et aio lähteä lomalle, joten olet täällä ;)

    yö 2
    osallistuja

    Tervetuloa Amancaxin säätiedotukseen

    Tänä aamuna saamiemme tietojen mukaan almacaxin asukkaat ovat tänään onnellisia; odottamassa kylmän tuulen jälkeen, lämpimiä humoristisia hetkiä kanssasi Germanx.
    ;) :D

    smc-403
    osallistuja

    Tervetuloa Amancaxin säätiedotukseen

    Tänä aamuna saamiemme tietojen mukaan almacaxin asukkaat ovat tänään onnellisia; odottamassa kylmän tuulen jälkeen, lämpimiä humoristisia hetkiä kanssasi Germanx.
    ;) :D

    türkiyedenm on tulossa almanyadanm sivuuttaa nämä vitsit :D

    yö 2
    osallistuja

    Tervetuloa Amancaxin säätiedotukseen

    Tänä aamuna saamiemme tietojen mukaan almacaxin asukkaat ovat tänään onnellisia; odottamassa kylmän tuulen jälkeen, lämpimiä humoristisia hetkiä kanssasi Germanx.
    ;) :D

    Jos tämä tulee vitsejä, Almanyadanm Türkiyedenm :D

    Teemme yhteisen tekstiviestin :D

    smc-403
    osallistuja

    Tervetuloa Amancaxin säätiedotukseen

    Tänä aamuna saamiemme tietojen mukaan almacaxin asukkaat ovat tänään onnellisia; odottamassa kylmän tuulen jälkeen, lämpimiä humoristisia hetkiä kanssasi Germanx.
    ;) :D

    Jos tämä tulee vitsejä, Almanyadanm Türkiyedenm :D

    Teemme yhteisen tekstiviestin :D

    Se olisi ratkaisu. Katso, en halua syrjintää :D

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 32)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.